Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Lurte på hvordan vinter dresser dere er mest fornøyd med? Rusket mitt trenger en ny vinterdress
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Reima! Jeg hadde forbannet meg på at jeg aldri skulle kjøpe Reima til min sønn, fordi jeg mente man betalte kun for merket og at billigdresser var like bra. I fjor arvet vi en Reimadress som vi brukte hele vinteren, og det er absolutt den beste dressen vi har hatt (selv om jeg helst ikke vil innrømme det, hehe). Så til vinteren blir det Reima igjen
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 jeg er veldig fornøyd med Reflex sin vinterdress. Er da den som ikke er så tykk, slik at jeg kan styre mer i forhold til temp:) Er det veldig kaldt, tar jeg på han hjemmestrikket ullgenser og ullbukse. Er det mindre kaldt, har jeg på noe lettere under. Så er reflex mye rimeligere, å minst like god som Reima syns jeg. Reima har en form som passer sønnen min dårlig hvertfal.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Har hørt flere har sagt Reima skal være veldig bra.hvilken butikk selger det? Barnas hus feks? Jeg er ikke så fan av å ha såå mye klær under dressene,gjerne bare en helddrakt i ull/fleece,og heller ull undertøy..så må være en dress jeg slipper å pakke på gutten masse klær under HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå