Gå til innhold

jeg skulle så ønske

Anbefalte innlegg

Skrevet

at jeg var mer opptatt av meg selv da jeg var yngre. jeg vet dette kan missforsåes og skal prøve og forklare.

jeg haraltid vært en som gjorde så og si alt for andre altså de rundt meg. aldri vært flink til å ta hensyn til meg selv, kjente faktisk ikke etter egne behov.

nå har ting endret seg og jeg sliter med mye. og tenker tilbake på hva jeg har brut tiden min til. og skulle ønske at jeg tok bedre vare på kroppen min. helsen min og ja faktisk også utseendet mitt. jeg er ikke stygg men normalt pen skiller meg ikke ut men hadde vært godt og kansje en gang i blant og tatt seg litt ekstra ut. nå føles det ikke så lett.

så fordi jeg var en selvutslettende person så tok jeg heller ikke æren for de tingene jeg gjorde. men lot andre ta den. dette var dumsnilt, sitter å ser bekjente ha flotte jobber som de blant annet har fått ved hjelp av meg. det er ikke gøy. men jeg unner dem det for det er gode til sin jobb men hadde jegtatt æren for fler av det prosjektene jeg faktisk har gjort ville også jeg hatt en sjanse til de jobbene.

isedefor har jeg nå møtt veggen, jeg er sliten, føler at jeg ser gammel ut, og makter ikke jobbe som jeg har gjort. og i dette så ser jeg at jeg burde ha tatt mer hensyn til meg, jeg burde passet på at jeg nådde mine egne mål. men det såjeg ikke før det var ikke så farlig med meg. jeg viste ikke at det ville bety noe for meg nå. men nå er det forsent.

beklager denne utblåsningen.

et råd til dere som glemmer dere selv, ta et lite pusterom en gang i blant, å tenk etter hvilke mål og ønsker dere har, og jobb med ånå dem. du er også viktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da aldri for sent å ta tingene i egne hender ;)

Skrevet

på noen områder er det det. alt er ikke tapt men noe av det tapte betyr egentlig veldig mye for meg.

hilsen Hi

Skrevet

Men da fortsetter du jo bare i samme bane som nå.

Kommer du noen vei med å tenke på det som var?

Skrevet