Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Babyen min på tolv uker vil plutselig ikke ha pupp lenger. Har ammet han problemfritt siden fødselen, men nå er det illskriking når jeg legger han til. Spesielt ille er det på høgre brystet. Jeg har plenty med melk, er ikke det som er problemet. Vet babyen kan bli utålmodig før melka kommer etter man har lagt de til, det har jeg opplevd med de andre barna mine. Han her derimot kan suge rolig til melken kommer, da vil han ikke suge lenger. Har ammet tre barn før, uten problem, så dette er nytt for meg. Kan det være mensen på vei, at melka ikke smaker like godt? Andre som har opplevd lignenede? Håper det er bare en fase, vil helst amme leeenge enda!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Begge mine har også vært slik i perioder, tror rett og slett at det er fordi det er så mye spennende å følge med på- ikke tid til å spise.. Jeg prøvde å amme i alle mulige slags stillinger, før jeg fant en som funka: jeg går og ammer til hun er kommet godt i gang med spisinga- så setter jeg med ned. Blir det tull igjen, begynner jeg og gå..Sånn kan jeg gjerne holde på hele dagen, men jenta får i alle fall spist.. Noen dager er verre enn andre, men det har ikke vart særlig lenge med verken førstemann eller jenta nå.. Går det greit å spise på natta da? Hvis det gjør det, er det nok at han begynner å bli kjempenysgjerrig og har ikke ro på seg til å spise ferdig..
Kate77 Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Det kan være ørebetennelse. Sover han bra? Du kan jo prøve å gi paracet og se om det går greiere å amme da. Du kan også prøve å legge deg ned eller gå rundt som hun andre foreslår. Håper det ordner seg, er utrolig trist når de begynner sånn:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå