tigergutt<3 Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Vi fant plutselig ut at jeg var gravid her en dag i april, og når sjokket hadde lagt seg så er gleden enorm over at vi etter alt slitet for våre to første nå skal ha enda en helt uten stress:) Vi venter en gutt, og det på selve julaften....... Håper egentlig å gå så mye over termin at det blir en januarbaby.....
Løvemor77 Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Vel, siden bare ca 7% føder på termindato, er det vel gode odds for at han slipper å dele dagen sin med "alle andre". Jeg mener jeg leste et sted at et hormon som gjør at fødselen starter frigjøres i langt mindre grad om mor stresser. Dermed går mange over tiden fordi mange stresser med å gjøre alt klart til fødselen den siste tiden. Og med alt som skal gjøres i desember, gir vel også det gode odds for ønsket ditt. Hehe.
petrine71 Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Min sønn er født på julaften. Vi feirer bursdag ca 1. desember, så da blir det to bursdager i steden for en. Tror ikke han ser på det som et problem....
mulle-mamma Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Heisann! Vi venter også nr tre på julaften! Menstermin er julaften, på ultralyden sa de "vi kan jo flytte termin til 1. juledag hvis det er "bedre"", så de er veldig enige om at det skal bli en julebaby... Jeg håper også å gå litt over, evt få før slik at vi slipper akkurat julaften, men den kommer jo når den er klar uansett... Blir spennende å se hvilke datoer vi får da! lykke til videre i svangerskapet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå