Gå til innhold

vogn.. ny eller brukt?


LinnKLN

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne gangen har jeg kjøpt brukt vogn, den koster 14-16.000kr ny, så kjøpte en fin brukt på finn til 6000kr.

 

Men, jeg bytter ut madrassene i den da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tenkt å kjøpe brukt vogn og leitet på finn.no og fant en del som virket bra der. Men så insisterte svigers på at de ville spandere på oss ny vogn, så da takket vi selvsagt ja til det.

Kjøpte da en brun simo kombi vogn til ca.7.000,-

Men hadde nok kjøpt brukt om vi skulle betalt selv.

Lykke til med leitingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14-16 000 ny! det ar litt av en pris! kan eg spør hvilken type vogn det er? :P

veldig kjekt når svigers vil spandere :) dere er heldige! hvilken vogn valgte dere?

eg syns det er så vanskelig å velge. er jo noe negativt med alle så må liksom sortere ut hva som er mest viktig med vognen for oss. er ikke så lett å velge! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må jo ha tvillingvogn og de er ganske dyre i utgangspunktet. I tillegg ville vi ha Urban jungle fordi den er liten og lett og går gjennom vanlige dører. Jeg er bare 158 høy, så greit med en vogn jeg klarer løfte inn og ut av bilen selv :)

 

Vogna med en bag har jeg funnet ny til 12.000kr, men med ekstra bag koster det 14.000kr.. Og det er dyrt!

 

Og ville gjerne ha svart vogn, og den er visst dyrere enkelte steder :/

 

Fikk kjøpt kjempe flott brukt, og mamma kjøpte nye madrasser til den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min førstefødte så kjøpte jeg ny "brukt" vogn, denne gangen var vi enige om at ny vogn måtte til:) er ganske dyrt da...vi må ut me ca 11000 for den vogna vi har valgt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir brukt vogn denne gangen, siden vi skal bruke den vi kjøpte til førstemann for 9 år siden :) Den er jo like fin selv om den er litt "gammel"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal også bruke vogna vi kjøpte til 1. mann for 10 år siden (kjøpte da ny vogn). Men vi vurderte om vi skulle kjøpe oss en litt nyere, pent brukt vogn på finn! (men den vi har er like fin, så vi bruker den)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...