Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Min er stikk motsatt kan man trygt si. Bruker litt for mye penger synes jeg og er alltid tom på konto i slutten av måneden. Jeg har heldigvis alltid en del igjen...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Nei! Han tjener veldig godt og er raus med pengebruken kan du trygt si. Feks for to dager siden kom han hjem med en gave til meg, ett nytt speilreflekskamera med ekstra linser og blitz. Veldig snilt, men jeg er mye strengere med økonomien.
Gjest Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Nei, han er raus. Men vi har alltid nok penger i slutten av mnd også.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Ja, mannen min var gjerrig, ihvertfall ihh til meg. Brukte mye på seg selv, men var jeg så "syndig" å bruke litt på meg selv, så ble det et helvete. Han er nå blitt min eks..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Nei, selvfølgelig ikke.. Hadde han vært smålig og gjerrig av natur hadde han ikke vært mannen min! Men han har bena plantet på jorden da, bruker ikke over evne og er som regel fornuftig i pengebruken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå