lana<3 Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Har slitt med at nesten alt håret detter av meg, huden flasser og detter av, trøtt, problemer med å puste, oppblåst i ansiktet og poser under øynene, krampe og blodtrykket mitt er nå 90/50 Tok nettopp prøver og både jern, kalsium og folat. De prøvene er helt normale men tsh en min var 5,0 når normalenivået skal ligge mellom 0,4-> 4,40 Fikk da beskjed om å gå til fastlegen og få medisiner, men når jeg da kommer til fastlegen mener han at dette var ikke så voldsomt høyt og siden min t4 var på 15 så trengte jeg ikke medisiner.... Jeg er så frustrert og dårlig form og lurer på om hvor mye man skal ha før man får medisiner for stoffskifte og om det finnes naturlige alternativer....ser ut som en skabbete hund på hodet jo.....
fox`y Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Huff syns d er synd at fastlegen din ikke tar deg på alvor. Jeg har selv laft stoffskifte å d er slitsomt rett å slett. hadd d siden jeg var 16 år. går fast på Levaxin å d hjelper en god del. sliter me håravfall jeg å og forferdelig tørr hud. sliter også me at jeg går raskt opp i vekt og er trøtt m/dobbeltslag. Jeg ville absolutt fått en annen leges vurdering rett å slett. De fleste fastleger veit veldig lite om stoffskifte. Håper du får hjelp iallefall vist du trenger Levaxin,Lykke til, unner ingen å slite me stoffskiftet.
lana<3 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2010 Jeg er ute etter noen med erfaringer. Det virker nesten som noen får behandling når de har det som meg, mens noen får ikke:( Jeg har også fått dobbeltslag nå etter stoffskiftet er blitt lavt.. Hadde det når jeg hadde for høyt også, men da ville de ikke behandle meg for jeg var gravid.. Hva er dine tsh og t4 verdier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå