Gå til innhold

Alle som har cravings for sure ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er et godt tips:

Lerums usukrede saft med sitron og lime

Den er sunn - den er herlig sur - og den gjør at du får i deg mer væske :)

Nam!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du venter gutt ikke sant?? Typisk gutte symptom ;)

Et annet tips : Skjær rundt steinen på en mango, bekk av halvdelen og skjær et rutemønster.Vreng halvdelene og dynk med sitronsaft.Herlig surt!!!

Skrevet

Typisk guttesymptom? jeg var hekta på surt i første svangerskap og fikk en jente.

Skrevet

Det går mye mango også, ja :)

Jeg vet ikke hva jeg venter, og tror ikke jeg vil vite det heller. Har ikke så tro på det med kjønn i forhold til cravings, for noen dager er det bare søtt jeg vil ha, og noen dager surt. Noen dager MÅ jeg ha noe salt og noen dager tenker jeg ikke på annet enn spaghetti. Periodevis har jeg kviser, periodevis super-ren hud osv. Jeg vet forresten at jeg bare skal ha en... :)

Skrevet

Jeg spiser hele sitronbåter........ Gutt i magen..:-) Men har ALDRI likt sure ting før. Har alltid likt det salte..Nå klarer jeg meg ikke uten sitronene mine..

Skrevet

ja typisk guttesymptom, men kan jo like surt selv om du har fått jente.Snakker av egen erfaring.Har to gutter og kikket så sinnsykt på alt som var surt,spydde av meieri produkter,særlig smeltet ost som jeg vanligvis ikke får nok av.Var bare sagt på folkemunne at dette er typisk guttegreie.Men sant....folk lager så mange teorier når det handler om sv.skap og fødsel ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...