Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Her er et godt tips: Lerums usukrede saft med sitron og lime Den er sunn - den er herlig sur - og den gjør at du får i deg mer væske Nam!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Du venter gutt ikke sant?? Typisk gutte symptom Et annet tips : Skjær rundt steinen på en mango, bekk av halvdelen og skjær et rutemønster.Vreng halvdelene og dynk med sitronsaft.Herlig surt!!!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Typisk guttesymptom? jeg var hekta på surt i første svangerskap og fikk en jente.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Det går mye mango også, ja Jeg vet ikke hva jeg venter, og tror ikke jeg vil vite det heller. Har ikke så tro på det med kjønn i forhold til cravings, for noen dager er det bare søtt jeg vil ha, og noen dager surt. Noen dager MÅ jeg ha noe salt og noen dager tenker jeg ikke på annet enn spaghetti. Periodevis har jeg kviser, periodevis super-ren hud osv. Jeg vet forresten at jeg bare skal ha en...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Jeg spiser hele sitronbåter........ Gutt i magen..:-) Men har ALDRI likt sure ting før. Har alltid likt det salte..Nå klarer jeg meg ikke uten sitronene mine..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 ja typisk guttesymptom, men kan jo like surt selv om du har fått jente.Snakker av egen erfaring.Har to gutter og kikket så sinnsykt på alt som var surt,spydde av meieri produkter,særlig smeltet ost som jeg vanligvis ikke får nok av.Var bare sagt på folkemunne at dette er typisk guttegreie.Men sant....folk lager så mange teorier når det handler om sv.skap og fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå