Gjest ->>- Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Ja. Et par fine farger som verken er dukkerosa eller nusseblått har de jammen også.
Gjest Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Jeg elsker den!! God og myk, klør ikke, holder fasongen og fargen fint, og den nupper ikke. Desidert favoritten!
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 JEPP!!! Desidert det beste ullundertøyet vi har hatt til guttungen i hvertfall. Holder farge og fason i vask etter vask, ikke nupper det heller, så ser i grunn ut som nytt når jeg pakker det bort til nestemann ;o)
MintCondition Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Ja, kjempebra ulltøy. Bare god erfring herfra. Fine farger og veldig slitesterkt.
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 Går bare i troll og nøstebarn her i hus. Liker ikke vottene (de er for lange til at det går greit for et barn å bruke hendene skikkelig) så savner jeg noe mer joggedress lignende ala det Janus har. Det var liksom det negative jeg hadde å si om troll Så trer vi forresten på dressen i to omganger. Men det blir som å bruke parkdress med en ulldress under. Tenker egentlig ikke over merarbeidet.
Lykkelig med 2 søte små:) Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Hvilken butikker fører troll ull? I oslo gjerne..
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 Aner ikke i Oslo, men familiebutikken.no har masse Troll og kjempe rask service
Blåmandag Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 Ikke enig i det med trollvottene, de er de beste vi har hatt hittil. Bare ikke kjøp for store.
Gjest ->>- Skrevet 21. august 2010 #10 Skrevet 21. august 2010 Om du har bil, kan det godt tenkes det lønner seg å ta turen til den her outlet-sjappa i Vestby. Tweens-butikken der bruker å ha et rikelig forråd av Troll til lavere pris enn jeg har sett særlig mange andre steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå