Monajenten Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Min sønn snakker nemlig om ham hele tiden og jeg har ikke peiling på hvem han snakker om, hehe;-)
LadyLuck & Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 grønne duden fra star wars, eller evt Clone wars (SW tegnefilmen på tv)
Gjest Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Han lille, urgamle jedi'en. Han som snakker rart - bytter om på ordplasseringen.
Monajenten Skrevet 20. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2010 Haha ok, tror aldri han har sett det her hjemme:-O I morges skulle han visst forklare for pappaen hvordan han så ut, og snakket nemlig om en rød kappe, mens datteren i huset var svært uenig:-P
Honningmelon Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Ikke Mister, Master Yoda, hehe. Fått Star Wars dilla?
Monajenten Skrevet 20. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 20. august 2010 Hehehe Master Yoda faktisk:-D Godt mulig han har fått Star Wars dilla, men da må det komme fra barnehagen i så fall:-)
LadyLuck & Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Yoda Så kan du brilljere ved frokostbordet =P
LadyLuck & Skrevet 20. august 2010 #9 Skrevet 20. august 2010 http://www.scotty795.zoomshare.com/files/yoda-ep3-hero-eng.jpg og slik ser han ut om jeg husker rett har alle de gode grønne eller blå lyssverd, og de onde røde
Honningmelon Skrevet 20. august 2010 #10 Skrevet 20. august 2010 Er ikke umulig at han har fått det fra bhg, nei Min mann har overført sin Star Wars entusiasme til sønnen vår, som igjen overførte entusiasmen til alle gutt i bhg, hehe. Til og med jenta vår på 3,5 år maser om å få se på Star Wars på TV, og få Star Wars klær :-s
Honningmelon Skrevet 20. august 2010 #11 Skrevet 20. august 2010 May the force be with you... Det sier MASTER Yoda ofte, hehe. Han er nå søt og da :-D
Gjest Yunie Skrevet 20. august 2010 #12 Skrevet 20. august 2010 Neinie. Lyssverdene har farge etter hvor flink yediknight du er.. hallå liksom hilsen starwarslover.
Monajenten Skrevet 20. august 2010 Forfatter #13 Skrevet 20. august 2010 Takk for svar alle sammen:-D Han var da søt ja:-D
Honningmelon Skrevet 20. august 2010 #14 Skrevet 20. august 2010 Røde sverd er de onde, sier min mann meget bestemt her :-D
LadyLuck & Skrevet 20. august 2010 #15 Skrevet 20. august 2010 sry da.. typen liker SW, mer Trekkie selv =P
LadyLuck & Skrevet 20. august 2010 #16 Skrevet 20. august 2010 snakker med typen no, og siterer Farge etter type jedi de er, blå for soldater, grønne for de "vise", gul for "senitels" og rød for de onde SÅ DET SÅ!!!! (nerd, neida, bare litt geek) nerd= Not Even Remotly Dorky (ja, digger simpsons etc)
Gjest Yunie Skrevet 20. august 2010 #17 Skrevet 20. august 2010 Da tarmannen din feil honningmelon!!!
Gjest Yunie Skrevet 20. august 2010 #18 Skrevet 20. august 2010 Det kan umulig stemme Det er flere av de snille jediridderene som har røde sverd både de A new hope
LadyLuck & Skrevet 20. august 2010 #19 Skrevet 20. august 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/Lightsaber#Types se under colours.. men lore sett er det som jeg sa...
Gjest Yunie Skrevet 20. august 2010 #20 Skrevet 20. august 2010 Kyp dun og Mara Jade har røde lightsabers. De er ikke slemme og er med i jediordenen. Det stemmer ikke helt.
Gjest Yunie Skrevet 20. august 2010 #21 Skrevet 20. august 2010 Durron mente jeg Og på wiki er jo ikke purple med... Og Luke får jo rød lightsabers i 7,8-9 - bøkene..
LadyLuck & Skrevet 20. august 2010 #22 Skrevet 20. august 2010 orginalt er det vel bare siths som har røde, og jedi blå
Gjest Yunie Skrevet 20. august 2010 #23 Skrevet 20. august 2010 Mulig det er sånn i filmene.. men det er jo faktisk bøker.. Mener å huske at Leia får rød også.
LadyLuck & Skrevet 20. august 2010 #24 Skrevet 20. august 2010 dere er nå way over my head, som sagt trekkie =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå