Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Jeg har ikke lagt ut et eneste bilde av gullet mitt på FB. Begynner så smått å skjønne at jeg er sær. Ser at alle mine venner som har barn har masse bilder av sine små, alt fra badekar bilder til nisse bilder. Ja, er liker ikke tanken på at FB har rettigheten til å gjøre hva de vil med bildene jeg legger ut. Ikke det at jeg egentlig tror at gullet mitt sitt bilde skal bli brukt til noe men dog... Har dere masse bilder av barna deres på FB?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Jeg har mange bilder av de på fb. Bare "fine" bilder Ingen på stranda, eller i badekaret eller noe de kan bli flaue av i ettertid..Tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Har masse bilder av jenta mi på facebook Har flyttet langt bort, og da syns mine venner og familie at det er hyggelig å bli litt oppdatert. Jeg må innrømme at jeg også liker det, vise frem den nydelige jenta vår. Men jeg må understreke at jeg ikke legger ut hvilke som helst bilder. For eksempel så vil jeg ikke legge ut nakenbilder..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Jeg har et bilde av ungene, og brudebildet vårt hvor eldste var brudepike. Jeg deler bilder med venner og familie på Kodakgallery.com. Det kunne ikke falle meg inn å dele bilder med alle fra barneskolen og resten av verden.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Det der er også noe jeg har lurt på, fordi jeg har en del bilder liggende fra henne. Men, det er fordi at vi bor alle så langt vekke. Har masse familie utenlands som ønsker å se henne. Og da er det faktisk enklest å legge ut på fb, der er jo mesteparten. Men, jeg har faktisk sluttet nå å legge ut noe mer. Har tenkt på å skaffe en egen hjemmeside hvor familiemedlemmer som bor utenlands kan få muligheten for å se henne.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Nok en hysteriker. Selvsagt har jeg bilder av barna på fb. Er såpass oppegående at jeg skjønner at fb ikke kommer til å bruke de til noe som helst, uansett hvor pene barna mine er.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 Nå har jeg vel 5-6bilder av han på fb. Er ikke så redd for at fb skal bruke de til noe.. Men legger ikke ut hva som helst. Ikke badebilder osv.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #9 Skrevet 20. august 2010 Ja, har endel bilder. men bare koselige bilder og absolutt ingen nakenbilder. Sletter også bilder etterhvert som tiden går og ungene blir større.... Er egentlig ikke så redd at FB skal bruke de til noe. Nå har jeg kun faktiske venner og familie på FB og har sperret både siden min og bildene for andre. Så dermed er jeg ikke så redd for å dele bilder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå