Gå til innhold

er lei meg, mamma og FB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mamma gav meg beskjed i dag om at jeg måtte la vær å dele hennes privatliv på FB!

Hun hadde blitt møtt på skolen i dag av kollegaer som hadde spurt henne om hvordan en båttur hadde vært, hadde lest at hun hadde vært på tur på FB.

Alt jeg hadde skrevet var: hadde med meg gutta og mormor på dansketur!

Er det virkelig så galt, trodde det var koselig at jeg skrev at hun hadde vært på tur med oss jeg,,, men men

Sletter hennes bekjente på FB nå, så jeg er sikker på at jeg ikke forskriver meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes absolutt ikke det var mye men så lenge hun ikke vil du skal gjøre det så hadde jeg latt være.

Skrevet

Hun er sikkert bare usikker på Facebook og alt det der. Og det er ikke så vanskelig å bare la være å skrive om henne når det er det hun ønsker

Skrevet

HI

Neida skal ikke gjøre det heretter, men har dere tenkt på at dere ikke kan "skryte" av at mormor har tatt med seg barnet og barnebarna på tur??

Skrevet

Ikke vær lei deg! Dette er jo ikke personlig i forhold til deg, men har å gjøre med at mammaen din kanskje har en høyere terskel for å dele privatlivet sitt med andre enn det du har.

Vi har alle forskjellige grenser hva angår privatlivet vårt og hva vi synes det er greit og dele med andre, og jeg synes det er viktig at andre også respekterer de grensene. Hvis din mor ikke vil at du skal nevne henne på facebook synes jeg du godt kan la være og nevne henne der.

Skrevet

Du kan skryte hvis du treffer noen på gata, men det er vel det at FB fungerer som en avis, som hun ikke liker.

Skrevet

HI

Ja som jeg skrev skal det heretter!

Skrevet

Jeg har ikke facebook per idag og det har egentlig ikke falt meg inn. Jeg snakker jo med mennesker irl hver dag så da er det rikelig med muligheter til å skryte av mormor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...