Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe. Vi leverte bilen til reparasjon 6 juni og hentet den 29 juli. Det var mye fram og tilbake på denne tiden, for mekanikeren skjønte ikke hva som var galt. De tok sånn diagnose på den og fikk opp 3 feilkoder, men han fant ikke ut at det var noen av dem. Vi måtte ringe ofte for å høre hvordan det gikk og likedan for at de skulle holde på med bilen. De trillet bilen ut og inn av verkstedet flere ganger, for mekanikeren satt fast i hva det kunne være. Vi hentet en del og ble senere oppringt med at det var feil, men det var den delen vi fikk beskjed om å skaffe. Så fikk vi tak i en annen del, den kunne være ødelagt den også, presterte de å si når vi hadde ventet 1 1/2 uke på den. For dette skulle de ha 37000,- men vi sa oss villig til å betale maks 18000,- og slik ble det. Da skulle vi legge den saken bort. Slik ble det ikke, for når vi kjører bilen derfra, så begynte lampa for airbagen å lyse + at bilen dro ikke lengre enn til 2000 omdreininger. Vi ringte med det samme å fortalte de hvordan bilen var, så vi fikk beskjed om å komme 1 uke etter. Da vi kom dit med bilen, så var det en tidligere ansatt som så på bilen. Han bare ristet på hode og fortalte at de hadde satt i en del som går opptil 1997 mod. og vi har 99 mod. De hadde ikke satt i sikringen til airbagen, hadde det skjedd noe, så hadde den ikke blitt utløst. Nå har det gått 2 uker til og vi går å venter på at de skal skaffe den rette delen. Det er snakk om en 7 seter og jeg får ikke med meg alle barna fordi om jeg får lånt meg bil. Hva gjør man med sånt? Har snakket med forbrukerrådet. Har også snakket med adm på denne plassen. Selvfølgelig forsvarer de seg. Noen som kan hjelpe?

Til opplysning, så er det et merkeverksted for denne type bil også. Jeg er så forbandet at jeg hvet ikke mine arme råd lengre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du bedt om å få låne-bil? Det kan du be om og det burde du absolutt få!

 

Og så kan du sjekke forsikringen din og se om forsikringsselskapet kan være behjelpelig med lånebil inntil dette er fikset. Men i utgangspunket så burde verkstedet låne dere bil og det burde de gjort med en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...