Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Har vært syk siste året, men legen har konkludert med at det er en depresjon-utbrenthet. Men jeg klarer ikke å slå meg til ro, det er de fysiske symptomene som er verst for meg og jeg føler meg syk, fysisk. Har tatt alle mulige slags blodprøver, blodprosent og urinprøve. Alle prøvene jeg har tatt er fine. Det jeg er mest bekymret for er magen min. Jeg har så mye vondt i magen, kvalm og føler meg utilfreds hele tiden. Om jeg har en svulst i magen eller en eller annen kreftform, slår dette da ut på blodprøver eller må jeg ta mer spesialiserte undersøkelser som ultralyd/røntgen etc?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Det ville fremkommet om det i det hele tatt var antydning til kreft i kroppen din, men ikke hvilken type kreft i så tilfelle. Men siden du ikke har fått noen beskjed om dette skal du føle deg trygg på at du ikke feiler annet enn det legen forteller deg. Depresjon og stress kan godt slå ut som magesmerter og andre fysiske plager. Rådfør deg med legen din om dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå