Gå til innhold

Varden i fyllingsdalen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som bor eller kjenner noen som bor på Varden som kan fortelle litt om hvordan det er der? Er det mye barn? Godt miljø? Har jo hatt et dårlig rykte tidligere, men høres ut som det er endret seg nå?

Er på flyttefot med familien. Så om noen vet om noen barnevennlige, sosiale og trivelige steder i Bergen tar jeg gjerne imot tips.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Min bror bor på Varden, og ei venninne av meg. Det er veldig koselig der, da min bror flytta inn sammen med samboer og sin 9 år gamle sønn så tok det ca 5 minutter før ungegjengen ringte på døra og lurte på om han nye gutten ville være med ut og leke! :) Tror det er ganske mange barn der, og lekeplasser.

Skrevet

Ja jeg ser nesten ikke på Varden som del av Fyllingsdalen lengre, for Fyllingsdalen har jo litt dårlig rykte (vet ikke om det er fortjent, men...) Varden ligger jo mer mot Søreide eller hva det heter.

Skrevet

Vært på tur der noen ganger. Har sett at det er en del store barn ute å leker(unger i skolealder), men ikke sett så veldig mange små på lekeplassene. Skal nå sies at det kanskje er i seneste laget for de minste å være ute på de tiden jeg har gått der da uansett.

Skrevet

Fyllingsdalen er et veldig fint sted. Er ikke så godt kjent på Varden. Men det er ok størrelse på husene der borte. Greit med busser, kort til butikker. For det meste rekkehus med en god del barn i. Flere bhg om det betyr noe. Varden skole er forferdelig, en av de verste i Norge når det gjelder innemiljø. Ingen gymsal, denne er stengt pga muggsporer over tillatt grense. Auditorium/gangen kan elevene kun oppholde seg maks 20 min pga helsefare. Skolen faglig er visst ganske god.

Generelt er Fyllingsdalen utrolig HOT for tiden. Hus/leiligheter mv selges langt over takst. En undervurdert bydel. Og det er vel en 15-20 år siden "Dalen" var et begrep ift kriminialitet, dårlig ungdomsmiljø osv. Super bonus at det er sentralt både ift sentrum og de store arbeidsplassene på Sandsli/Kokstad.

Anbefaler Fyllingsdalen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...