Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Gi meg pepper og det som verre er :s Har truffet en gift!! mann.. Jada, flotte greier eller hva? Det har ikke skjedd noe mellom oss annet enn masse prating og søte ord. Han er åpen om forholdet til konen sin som han ikke sier noe annet enn hei og hadet til.. (Ja jeg vet han kan lyge om dette) Men nå har jeg blitt betatt av forbuden frukt. Og må prøve å la vær å ta kontakt med han.. Det er lettere sagt enn gjort.. han sender så mange fine meldinger hele tiden.. Han er gjennomført herlig. Litt beskjeden er han, men han sier han slapper av når han snakker med meg og det er godt å snakke med meg.. Grunnen til at han ikke vil gå fra konen er at han lovet å være der i gode og onde dager. Selv om venner og arbeidskolleger mener han bør gå fra hun. Alt han sier til meg kan jo være bløff, men jeg velger å tro på han inntil det motsatte er bevist.. Jeg har sagt jeg ikke vil møte han noe mer før han vet hva han vil.. I går kveld snakket vi sammen i fem timer på msn, ingen av oss ville avslutte samtalen, og vi gikk aldri tom for ord.. Jeg er så delt nå!! En side av meg sier at jeg må holde meg langt unna, mens en annen side vil være god med han og gi han den kjærligheten han vil ha... Det ligger jo i kortene at jeg må holde meg langt unna, men klarer jeg det?? Er jeg sterk nok? Eller skal jeg gå videre med han og gå gjennom enda en eventuell kjærlighetssorg? Pokker ta mannfolk, kan ikke livet være litt enklere av og til????
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Pepper! Og Chilipepper! Ligg unna, du blir bare såret.. Det blir kona også.. Mannfolket er jo en hestkuk, hva vil du med ham? Man Skiller seg først, SÅ kan man få seg ei ny. Respektløst. Av ham, du er nok bare nok ei jente som blir lurt av mannfolk som vil ha seg litt fremmed..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #3 Skrevet 21. august 2010 Jeg vet jo så inderlig godt at jeg må ligge unna... Men det er så vanskelig.. Jeg spurte han i går om hvordan jeg kunne vite med sikkerhet at han ikke har det godt med konen sin.. Han fortalte meg en historie som er ganske skremmende får så utrolig vondt av han. Vi snakket sammen igjen i flere timer i går kveld, og han sier han ikke har hatt det så godt på lenge.. (Fremdeles ikke noe seksuelt mellom oss, kun samtaler. Ikke så mye som et kyss en gang.) Han sa han skulle prøve enda en gang med å komme seg vekk (separere seg). For min del så kommer det ikke til å bli noe annet enn samtalene inntil jeg ser papirer på at det er gjort.. Hva jeg vil med han? Det er ikke godt å si, men han har faktisk alt jeg ser i en mann (bortsett fra konen da).. Det er så utrolig lett å snakke med han og timene fyker når vi snakker sammen.. Kanskje jeg bare skal gjøre som hun andre her at jeg ikke vil ha noe kontakt før papirene er signert.. Men vet det kommer til å bli vanskelig.. _Han er det siste jeg tenker på før jeg legger meg og det første jeg tenker på når jeg våkner.. Og han sier det samme til meg..... arhg!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Man er ikke beskjeden når man er med en dame og flørter med en annen, da er man falsk og slu!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #5 Skrevet 21. august 2010 Han er vel neppe drømmemannen din? Han sier at han vil holde ut med konen i gode og onde dager? Men han har jo ikke holdt det løftet. Er du så kjip og lei at du ikke fortjener bedre enn det? Jeg traff en drømmetype engang, så fortalte han meg at han hadde hatt et forhold bak ryggen til eksen. Jeg bare mistet interessen for han der og da. Forjener bedre enn som så jeg, og det tipper jeg du gjør også.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #6 Skrevet 21. august 2010 skjønner veldig godt hva du går gjennom,er oppi det samme selv..Eneste forskjell er at han her er ikke gift. Å ja,dem kan ljuge om hvor "fælt" dem har det der dem er..Og jeg tenker at er det så fælt,hvorfor har du ikke flyttet.. Bestemte meg for at det ikke skulle skje mere med oss,men klarer desverre ikke stå for det..det er en kjemi der som jeg ikke klarer motså,vil egentlgi ikke heller.Vet at mange syns jeg er et fæltmenneske som sier det her,men sånn er det nå!Det er ingen andre enn oss som vet det,og ingen andre vil få vite det heller! Jeg vil ha denne mannen, og får jeg ikke mer enn noen smuler tar jeg det,for jeg klarer ikke være uten!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 hehehe..Hørtes nesten ut som min eks det der, han levde nesten et dobbeltliv han. Men han utelot faktisk at han hadde samboer, han kunne sitte i flere timer i strekk å snakke med forskjellige damer om alt mulig, de falt som fluer for han. Jeg visste jo ingenting i begynnelsen, men etterhvert tråkker man i baret. Pratet med 3 av damene, og han hadde lagt frem samme historien til alle 3, mens han da levde et "vanlig" liv på hjemmefronten. Nå sier jeg ikke at det er det som er tilfelle her, men sjansjen er faktisk stor for at konen aner fred og ingen fare, og at de lever hjemme i harmoni. Hvordan vet du at arbeidskolegaene hans mener det da? Har HAN sagt det?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #8 Skrevet 21. august 2010 09.35 Det var litt godt å lese at noen er i samme båt som meg... Jeg vil vekk men samtidig ikke.. Jeg og har spurt om hvorfor han ikke flytter, og han svarte jo i gode og onde dager osv.. Men samtidig så vil han ut nå, det er vanskelig å vite hva som er sannhet eller ei.. Det er kjemien mellom oss og som jeg ikke har opplevd med noen andre før.. Fikk nettopp melding fra han der han skriver at jeg gjør han glad i hjertet sitt.. Blæh... Dere over, både jeg og han er fæle mennesker når han er utro og jeg vet han er gift. Men det har jo ikke skjedd noe fysisk mellom oss.. Så han sier han ikke ser på det som utroskap enda.. Og jeg er delvis enig med det, men samtidig så vet jo ikke hun om meg. Og om jeg snur på det så hadde jo jeg blitt såret om det var min mann som holdt på sånn... Jeg har sett bilde av henne og hun er en kjempe flott dame av utseende. (jeg er ikke så pen som henne) så jeg spurte jo hva han ville med meg siden jeg ikke er like pen. Fikk til svar at det var bare måten jeg var på og han liker meg for den jeg er.. Jeg er gjerne dum og naiv, men klarer ikke å holde meg vekke tror jeg..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #9 Skrevet 21. august 2010 09.35 her.. Dama til han her og er flott,men det er nå uansett hvordan en ser ut det indre som teller..Hun kan jo være slem fordi om..Og han kan ljuge.. Vet ikke hvordan man skal finne ut hva som er sant jeg..vanskelig det her. Men sånn det er for meg nå,klare jeg ikke holde meg unna..jeg må finne ut hva dette mellom oss er..Denne kjemien har ikke jeg opplved med andre,så dette klarer jeg ikke la være.. Men jeg er nok naiv,ender nok med "skjegget" i postkassa..men det får så være..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #10 Skrevet 21. august 2010 ja jeg er fullstendig klar over at alt kan være juks og fanteri... Men nå har han kollegaen lagt meg til som venn på face, jeg sendte han en melding på hvorfor han hadde gjort det, og det var fordi han jeg snakker om hadde fortalt om meg, så han ville se hvordan jeg så ut.. Fikk beskjed om å ta godt vare på han, for han er en snill og grei mann som ikke har det bra hjemme.. Dette kan og være samarbeid om at han jeg snakker med har bedt han om å si det.. Jeg sendte melding nå om det var "min" som hadde bedt han om å si at han kollegaen skulle skrive det.. Venter på svar...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #11 Skrevet 21. august 2010 Ikke lett situasjon.. Hvorfor kan ikke kjærligheten bare være enklere? Åååå
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #12 Skrevet 21. august 2010 For noen år siden leste jeg om en undersøkelse som viste at en god del utro menn velger elskerinner som er langt mindre attraktive enn kona si. Så det er nok ikke noe enestående HI. Kanskje mindre skummelt for ham på den måten??
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #13 Skrevet 21. august 2010 Tja la oss si at allt han sier om forholdet er sant, han har også sagt at han ikke kommer til å gå fra kona. Så i det lange løp er det noe å satse på da? Om han er så herlig som du mener og om han virkelig er glad i deg så går han fra kona og deretter tar kontakt med deg. Ikke har både pose og sekk. Skjønner ikke hvorfor folk er dumme og faller for disse tullete løgnene. Det er alltid det samme, vi har aldri sex mer, ho er bare SÅ slem mot meg også videre. Venninna mi fant seg en som hadde dame og barn, Han påsto at dama hans hadde sagt ho skulle ta livet av seg om han forlot ho og en masse annet sprøyt. og venninna mi slukte det rått ho var jo forelska. 3 mnd senere kaster dama han ut (det uten at ho var klar over at han var utro.) Han flytta da rett inn til min venninne som fort fikk merke at allt han hadde sagt om exen, inkludert at de ikke hadde sex lengre var bare tull. Og det var vel ikke engang et år etter at venninna mi satt hjemme med hans datter og han var ute og hadde sex med en ny dame. Mannfolk/kvinnfolk kan finne på å si hva som helst for å få det de er ute etter. Om personen virkelig er noe å satse på så forlater de den nåværende før se setter igang med en ny.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2010 #14 Skrevet 21. august 2010 Vært gjennom det samme, og følte akkurat som deg. Dette var annerledes, og han fortalte om sitt dårlige ekteskap og at han ville ut av det. Og naive meg hoppet rett inn i det og trodde på han. Alle historiene om andre som hadde fortalt, at han aldri ville gå fra henne gjaldt selvfølgelig ikke meg...... Det var akkurat som du skriver, vi pratet timesvis på msn og det var ikke måte på hvor mye planer vi la. Men ettersom ukene gikk så hadde han stadig unnskyldninger for hvorfor han ble hos kona. Til slutt sa jeg fra at jeg ikke ønsket å treffe han mer før han hadde flyttet ut. De var grusomt, men følte meg bare mer og mer lurt. Siden har jeg ikke hørt fra han, og dette er over 3 år siden. Så vidt jeg vet er de fortsatt gift i dag. Så mitt råd til deg: ikke involver deg før han har flyttet. Mest sannsynlig vil han aldri gå fra kona og du sitter igjen såret uansett.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #15 Skrevet 22. august 2010 Det ordnet seg ganske enkelt av seg selv... Jeg opprettet en falsk profil på et nettsted der jeg vet han er og sendte noen meldinger med han... Spurte om han det var noen han drev å chattet/datet osv med.. Fikk svar tilbake at han hadde chattet med noen, men ingen av interesse.. Så fikk jo det vel egentlig bekreftet at han kun er ute etter ett knull. Nå synes jeg oppriktig synd i konen hans.. Litt trist ja, men jeg er glad jeg ikke har involvert meg mer i han enn kun snakking... Så var jeg den erfaringen rikere Og aldri mer gifte menn hi
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #16 Skrevet 22. august 2010 hvis han skal holde løftet om å være der i gode og onde dager, regner jeg med han vil holde løftet om å være trofast også.. du burde komme deg unna, ikke noe godt kommer ut av sånn
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #17 Skrevet 22. august 2010 Jeg har gitt beskjed til han at jeg ikke vil ha noe mer med han å gjøre har ikke fått noe svar enda.. men kommer ikke til å ta noe mer kontakt med han.. Slettet han fra facebook, msn og telefonen.... hi
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #18 Skrevet 22. august 2010 gi han ett ultimatum gå fra kona og prøve med deg ell fortsette med kona og ikke møte deg. selv om han kansje snakker sant vil du ikke være den som splitter famillien hans og går bak ryggen på folk.. det her er en kjent sak mange menn/kvinner som aldri går fra kone/mann men har folk på siden og lure dem oxo trill rundt og altid har en unskyldning til og ikke gå fra kone /mann helt teit av han og si han ikke kan gå fra henne fordi de er gift.. da betyr det jo at han ikke vil noe forhold til enn og ha sex dere kan jo ikke ha noe fremtid om han skal være gift med ho
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #19 Skrevet 24. august 2010 Jeg sa han kunne ringe meg når han var skilt.. og det skulle han Men tviler på det.. Jeg er en erfaring rikere og skal fra nå av holde meg langt unna menn i det hele Det er jo bare tull med de allikevel hi
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #20 Skrevet 24. august 2010 Hent fram en god dose viljestyrke, og ikke bruk tid på han der! Han kommer ikke til å gå fra kona fordi " han lovet å være der i gode og onde dager." Hva er det igjen for deg da? Du kommer til å leve som singel, i egen leilighet, uten utsikter til ekteskap, ikke noen fornuftig løsning på hvordan dere skal kunne ha barn (som jeg virkelig ikke håper dere får med slike tilstander!) sammen, og det finnes ikke noe eksklusivt for deg generellt sett. Hva har du av garantier at han ikke er utro med 5-6 andre også i samme slengen? Nei, vet du hva. Hadde dette vært et skikkelig mannfolk, så hadde han ikke tolket ekteskapsløftet på en måte som passet ham selv. Det å være sammen i gode og onde dager gir ikke akkurat åpning for at en har lov til å være utro bare en fortsatt er gift på papieret... Nei, dette er enda et klassisk eksemple på en egoistisk idiot som bare vil ha en elskerinne til å holde for narr og ha på vent. Du fortjener bedre, han er ikke brukende til annet enn boksesekk. Drit i ham.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå