Gå til innhold

på tide med et nytt oslo treff?


nurknr3<3

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Nå er sommeren over for denne gangen, og jeg regner med at de fleste er ferdig med ferien?

er det interesse for et nytt treff?

hva med mandag30 eller tirsdag 31 august?

samme tid samme sted som de siste treffene? Egon på Byporten? sentralt og praktisk! Kl 1800?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det høres flott ut! Jeg var på ferie når det var treff sist, så er veldig spent på å se alle novembermagene igjen :o)

 

Begge dagene passer for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir gjerne med, men tirsdag er den eneste dagen som passer for meg. Ser ut som om det gjaldt for flere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som trenger en gravidbukse fra HM str 42? Jeg har en fra forrige omgang som jeg umulig kommer inn i dette svangerskapet. Kan jo ta den med og se om noen er interessert. Den gis bort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Må dessverre endre meg :( Kan kun på måndagen. Så viss det blir treff på tirsdagen håper jeg att det snart blir en treff igjen og att det passer bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at det er flest som kan på tirsdag, men det var alikevel ikke mange som kunne...

Vil dere ha treff i morgen eller skal vi finne en ny dag hvor flere kan komme? nå som det ikke er så lenge igjen så kan vi jo også ta oftere treff enn vi har hatt hittil?!?

 

men i morgen tirsdag 31 aug kl 18 på egon på byporten?

snart2bebiser

et fjols i huset og et på vei

mon84

sog1

mummufrøken

 

jeg kan bestille bord i morgen formiddag, så hiv dere på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan vel ha treff i morgen og så ett om ikke så lenge igjen? Hver andre eller tredje uke kanskje? Gleder meg til å se dere igjen og alle de voksende magene! Som en mannlig kollega sa på jobben forrige uke: Jeg synes du har lagt veldig på deg de siste ukene? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i dette. Er med på treff både i morgen og om ikke så lenge igjen. Gleder meg til å se alle igjen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...