Gå til innhold

Kramper i magen og 15 uker på vei.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt sånne menskramper i magen. Gjør vondt i noen sekunder (føles som om jeg har fått en strekk i magen liksom) så forsvinner det. Kommer sånn i rykk og napp. Hva kan det være? Kan ikke huske å ha hatt dette med førstemann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

smerter i lysken? alt skal jo bøyes og tøyes. Jeg hadde dette hele veien. kom i rykk og napp, spsielt ved brå bevegelse..

Skrevet

Nja, ikke i lysken, eller er det lysken? Vedsiden av skambenet på venstre side liksom. Det er kanskje lysken det. Hvorfor er det slik? Er værst når jeg må skikkelig tisse, eller våkner på morgenen. Men det kommer innimellom hele dagen liksom. Hva skjer? (Har bekkenløsning, så det er ikke det...kjennes på en helt annen måte)

Skrevet

Det høre veldig ut som det samme som jeg har hatt med alle mine. Hvorfor det kommer vet jeg ikke, men jeg fikk beskjed fra legen min at det er lysken som strekker seg. Visst du er veldig bekymret så ta en tur til fastlegen, så er du sikker:)

Skrevet

Ja, skal på kontroll til torsdag, så jeg skal høre da :) Er nok heeelt sikkert ikke noe farlig, men det er veldig irriterende. Og lurer på hvorfor jeg får det, om det kan være noe jeg kan gjøre for å unngå det, på en måte. Takk for svar :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...