Gå til innhold

Angst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter så fælt med angst. De siste dagene har jeg nesten konstant hatt over 100 i puls + en del andre symptomer som nummenhet og kvalme. Jeg gikk på cipralex før som fungerte bra, og har ringt legen i dag og fått resept på dette. Men hva kan jeg gjøre nå, bare vente til cipralexen fungerer igjen? Det er utrolig slitsomt og jeg har sånn magefølelse man har rett før man skal opp til eksamen HELE tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du prøvd mindfull meditering? Det er ganske vanskelig å sette seg ned, slappe av og konsentrere seg om det. Er fullstendig klar over det, men prøv. Å meditere en gang eller to pr dag har gjort at jeg får færre anfall og lettere får kontroll over de. Bruker ikke medisiner mot angsten, men har vært plaget i mange år..

Skrevet

jeg har fått god hjelp av yoga.

Skrevet

Jeg fikk god effekt av å kutte ut alt av koffein og sukker og spise bananer ... (Bananer har en påviselig beroligende effekt på nervesystemet) Pusteøvelser og yoga har hjulpet meg også. Jeg slet

MYE med panikkangst før, men disse tingene i kombinasjon med positiv tenkning har gjort meg nesten symptomfri, noe jeg selv ikke trodde var mulig. Helt uten medikamenter.

Skrevet

Hvilke symptomer slet du med da og hvilke ble du fortest kvitt med å gjøre det du gjorde?

Takker for svar fra alle, setter stor pris på det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...