Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Jeg har så løs hud på magen etter graviditeten. Det er over 2 ,5 år siden, så det er desverre ikke noe som går seg til av seg selv. Er det noe jeg kan gjøre for å få strammere hud? Det er ikke nok til at jeg kan få dekket noen operasjon, dessuten er jeg lite lysten på plastisk kirurgi. Jeg har fortsatt litt mage, men det er denen huden som plager meg mest. Huden er pløsete, nesten litt vablete, i en trekanform fra navelen og ned. Hvis jeg dytter den sammen blir det skrukiskrukkete ekkelt. Går det an å bli kvitt det? Eller er denne slaskete delen med meg for alltid?
Sweet Amber Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Det er desverre ikke noe annet enn operasjon som fungerer. Ser ned på min egen tømte ballong og tenker at jeg nok kommer til å kjøpe meg en penere mage når jeg vinner i lotto, selv om jeg aldri ville trodd jeg skulle gjøre det før jeg fikk andremann...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Så lenge man ikke snubler i sin egen hud, ser jeg ikke det store problemet.
Sweet Amber Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Nei, magehuden er ikke så lang at jeg snubler i den...Puppene derimot.... ;P
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 har samme probleme selv, har prøvd kremer og trent magen men ingenting funket så jeg har slått meg til ro med løsmagen:p
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Det er et bevis på at du har gått igjennom prosessen med å bringe et barn til verden! Jeg er stolt av løshuden min:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Jeg har da beviser nok på at jeg har båret frem et barn ellers, føler ikke akkurat at jeg trenger den løse hengemagen for å vise det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå