Hufsla Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Jeg irriterer meg grønn over alle her som skriver: min lille kan enda ikke..., ønsker svar(litt langt), hjelp, hvordan kan jeg... Da må jeg bruke tid på å åpne innlegget, for så å finne ut at dette kan ikke jeg hjelpe med. Grusomt irriterende! Jeg har ikke fiber, og litt tid går derfor med! Vær så snill og skriv ferdig overskriften iallefall!
Store My Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Hehe - har du litt lite å gjøre? Siden du gidder å irritere deg over dette, mener jeg...
Uro4 Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 jeg er enig med HI.... Greit å skrive hva det gjelder i overskriften. Gidder ikke gå inn på innlegg som ikke skriver hva det gjelder...
Hufsla Skrevet 20. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2010 nja, har ikke lite å gjøre, jeg bare har ikke lyst til å gjøre det jeg skal gjøre! Og så nysgjerrig som jeg er klarer jeg ikke å la være å åpne de, etter at jeg har lest de andre som ser interessante ut...
ღMadame_mim ღ Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Helt enig med HI. Og en ting til som irriterer meg er når du går inn på et innlegg så liggger det kun en link der. Hva med å advare om link i overskriften?? De aller fleste innlegg som har med link å gjøre interesserer meg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå