Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener seriøst, nå har jeg sittet å lusket på dere bak greina mi her og dere er bare så patetiske!

Middelaldrende ørnekjerringer som er livredd for at ørnefar flakser sin vei med en ung meis og lar dere råtne bort i 30 årsmidtlivskrisa deres så dere skriker opp fra redekantene om hvor tåpelige unge meis er.

Seriøøøst så patetiskt ass!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du, det finnes noe som heter komma. Ser slik ut: ,

Skrevet

Ørner bruker ikke komma-av prinsippsak! Ikke vær så nebbete nå!

Skrevet

HAHAHA! :D

Ja, sikkert DEREK som er ufin!

Skrevet

haha! så du ikke mitt inlegg? Mann 22 her:)

den sier at dem er såååå mye penere enn jenter på 20 og LYger til seg selv at unge mannfolk legger ann på dem.. De lyger slik at dem trur på det selv!!! d sa mamma når æ va liten!:P

Skrevet

Nei, detta var ei dårlig humorerstatning for dr.Yppert's kalkunrike ordforråd i gode, gamle dager her.

Skrevet

Herregud..

For det første må du lære deg å skrive, du mann på 22. Er fra nord-norge jeg også, men man skriver da virkelig på ett av skriftspråkene. For ikke å snakke om alle skrivefeilene..

Kvinner trenger ikke å lyve om slikt, de flete menn er så desperate ved stengetid på uteplassene at de legger an på alt med skjørt.

Mange kan godt være myyyyye penere enn jenter i 20-årene. Det kommer an på gener nemlig, ikke alder. Finnes stygge og pene folk i alle aldre.

Og hvis du synes det er så forferdelig her inne, så går det an å logge seg av. Internett er fullt av forskjellige ting, sikkert noe du også er interessert i.

Skrevet

Jo, det var akkurat det jeg gjorde :P

Skrevet

jada noen av dere er sikkert finere en overvektige 20 åringer som ingen vill ha uansett!

I dont care about å skrive så forbanna rett hele tiden.. finner du ingenting annet å rakke ned på enn at jeg har noen slurvfeil? geezz ass

trur du enda at du er penere en gjennomsnittlig 20åringer?

Skrevet

For en fjått..

Jeg er 22 år, så jeg vet ikke helt.. Jeg har vel fått hengerumpe, rynker, og grått hår på to år..?

Og jeg fant masse å rakke ned på, bortsett fra skrivefeilene, det står rett under der.

Skrevet

Nå må dere slutte å erte ørnegutten, snart flakser han ut fra sitt gjemmested bak greina og hjem til ørnemora på 20 og gråter sine modige tårer.

Skrevet

hvorfor prater du og forsvarer dem som rakker ned på folk som deg da?

Skrevet

Hvis de ønsker å rakke ned på meg eller andre jenter i 20-årene, fordi vi er i 20-årene, så er de like barnslige som deg.

Du presterer å lire av deg at alle jenter i 30-årene er så mye styggere enn de i 20-årene, og at de er nødt til å lyve om at yngre menn synes de er pene.

Dette prøver jeg å forklare deg er feil. Man ser ikke så himla mye eldre ut når man bikker 30.

Skrevet

har du egentlig lest mine inlegg? jeg spesifiserte at det var til de damene som som skrev at de var så mye fuckings bedre enn dere 20 åringer. skar ikke alle over en kam..

dette er et anonym forum. hvor mye som er sagt her inne trur du er sant? 50/50 omtrent

Skrevet

føler meg ikke ertet i det hele tatt. umodne hjemmeværende damer som deg bare rakker ned på mine meninger med irrelevante ting som det du nettop skrev. kom heller med et motargument som er relevant.

synes dette er skøy jeg.. viste faktisk ikke at kvinnfolk som var gamle oppførte seg slik

Skrevet

Kan godt hende de er bedre enn oss på sitt vis. De er klokere (noe du har bevist med dine menininger i en alder av 22..) har mer livserfaring, som regel mer penger til klær, sunn og god mat, frisører osv.

Så, Tadaaa.

Dessuten leste jeg det du hadde svart her inne, det var dét jeg svarte på, ikke alle de andre innleggene dine.

Skrevet

Jeg gjør akkurat det som du gjør, erter for å mane frem innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...