Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Hva er din beste og værste side???? Min beste: Er veeeldig snill:) Dårligste: Klarer aldri å fullføre noe nesten:S
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Min beste side: Er vel også kanskje veldig snill (men ikke direkte dumsnill) Min verste side: Sta.... :-)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Min beste: Blid og imøtekommende. En god venn man kan stole på. Dårligste: hater husarbeid og er et rotehue uten like... huff, må regelrett tvinge meg selv til å gjøre noe som helst hjemme.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Beste: Ærlig og redelig Verste: Irritabel
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Beste side: Jeg er tålmodig Værste side: Jeg er veldig sær... Trives godt i eget selskap.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Min beste: til å stole på. Min verste: utålmodig
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 Min beste: snill Min vertste: husarbeid og gjøre noe ferdig! skjer ikke
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 Min beste side: er snill Værste: faller alltid for feil mannfolk
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #9 Skrevet 20. august 2010 Beste: Jovial :-) Verste: Kan vel være på grensa til dumsnill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå