Gå til innhold

Spørreundersøkelse:O)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din beste og værste side????

 

Min beste: Er veeeldig snill:)

 

Dårligste: Klarer aldri å fullføre noe nesten:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min beste side: Er vel også kanskje veldig snill (men ikke direkte dumsnill)

 

Min verste side: Sta....

 

:-)

Skrevet

Min beste: Blid og imøtekommende. En god venn man kan stole på.

 

Dårligste: hater husarbeid og er et rotehue uten like... huff, må regelrett tvinge meg selv til å gjøre noe som helst hjemme.

Skrevet

Beste: Ærlig og redelig

 

Verste: Irritabel

Skrevet

Beste side: Jeg er tålmodig

 

Værste side: Jeg er veldig sær... Trives godt i eget selskap.

Skrevet

Min beste: til å stole på.

 

Min verste: utålmodig

Skrevet

Min beste: snill

 

Min vertste: husarbeid og gjøre noe ferdig! skjer ikke

Skrevet

Min beste side: er snill

 

Værste: faller alltid for feil mannfolk

Skrevet

Beste: Jovial :-)

Verste: Kan vel være på grensa til dumsnill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...