Gjest Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Og lurer på om noen har prøvd det? Virker det? Er det enkelt og gøy? *liker ikke å trene*
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Ja det er gøy, og det passer for de fleste. I begynnelsen vil du kanskje synes at tempoet er litt kjapt, men det venner man seg til. Selv synes jeg at jeg har mye større utbytte av pilates dvd'n min. Men det er alltid flott med litt variasjon, så jeg bytter litt på jeg da. Sammen med riktig kosthold gir det resultater for meg ihvertfall, men man må gi jernet når man driver på da. ingen vits i å daffe med liksom...
Gemini77 Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Nå har ikke jeg prøvd hjemmevidoen men de har jo zumba-timer på Elixia også. Morsom trening som er greit å gjøre innimellom så ikke treningsopplegget blir for kjedelig og ensformig. Men merker at jeg absolutt ikke blir like utslitt som jeg blir av de andre treningstimene på elixia. Jeg blir svett og sliten, men ikke UTSLITT om du skjønner. Jeg tar noen timer i mnd med det men mest for varieteten sin skyld..
Mille** Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Ja, det er ganske enkelt og veldig gøy. Er søkksvett når jeg er ferdig. )
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Det har alt å si på hvor mye du legger i økten din. Velger du å gå lavere, høyere alt ettersom hva slags øvelser du gjør vil du selvsagt få mye mere igjen for økten din. Zumba er en fantastisk treningsform om du virkelig tør å slippe deg løs, vrikke på "æsen" så det jomer etter, ta med armene, og bruke gulvet for det det er verdt. Jeg trener mye, og zumba er b.l.a en av de treningsformene som får midjen til å forsvinne raskere. MEN (for det er et lite men) Jeg ville kommet meg inn på et senter (Elixia) mye morsommere å trene med andre, musikken er høy og man blir pushet litt ekstra! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå