Gå til innhold

hvordan er skolene i Lier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi vurderer å kjøpe tomt i Lier. nærmeste skole er Høvik skole, som visstnok er ny (uten at det har noe å si). men er det noen som vet hvordan det er der? er det en grei skole å gå på? uten altfor høy innvandrerandel?

og hvordan er det å bo i Lier sånn generelt?

håper på innspill, vi er ikke lokalkjente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min søster bor i Lier. Barna hennes sogner til Heia barneskole, de er veldig fornøyd tror jeg.

Tror de trives godt på Lier. Har fått mange gode venner der og barna trives bra på skolen og på fotballtrening.

Innvandrerandelen har vel sunket en del nå som asylmottaket er brent ned..... ;)

Tror ikke det er unormal høy innvandrerandel der, i alle fall ikke på skolene. Men det er kanskje forskjellig fra skole til skole.

Skrevet

Høvik skole er en helt ny, kjempefin skole, som nettopp har åpnet. Har bare kjørt forbi den, så jeg vet ikke hvordan det er å gå der. Tror ikke det er stor innvanderandel der, er ihvertfall ikke det i nærmiljøet rundt skolen ihvertfall.

Lier er et kjempekoselig sted å bo, stille og rolig. Men likevel sentralt, kort vei til både drammen, asker og oslo.

Så hvis dere vurderer å kjøpe tomt (på nøste kasnkje, eller?) Så ville jeg ihvertfall gjort det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...