Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Skal skrive tekst på fraversassistenten min på jobb om at jeg er i svangerskapspermisjon fom i dag og til 2010 (har ikke fastsatt dato ennå). Men jeg vet ikke vha jeg skal skrive på engelsk? Noen som er flinke i dette? Kom med tips:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 F.eks: Due to maternity leave, I will be unavailable until..... In my absence, please contact (navn og nr. til vikar/e.l.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå