Gå til innhold

Jakten Andreas, snakk om og være desperat!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er 4 mnd siden han gjorde henne gravid, og det ble slutt mellom ham og Silje i julen, så var han ikke utro.

Hvis du regner 4 mnd tilbake så er vi i april, det er påske det, jenta mi ;)

Skrevet

Hvordan vet du at han var utro?

Skrevet

Hvis det er 4 mnd siden han gjorde henne gravid, og det ble slutt mellom ham og Silje i julen, så var han ikke utro.

Hvis du regner 4 mnd tilbake så er vi i april, det er påske det, jenta mi ;)

Skrevet

Hehe joda, stakkars løsunge som kommer til verden etterhvert, ble til etter en fuktig natt på byen i Tønsberg!! Hehe og regner med at denne babyen blir en liten kjendisbaby siden de har gått ut til se og hør med historien!

Skrevet

Det tar seg uansett ikke godt ut, spørs hvordan det nå går med forholdet til hun Ingrid som meldte seg av JpK for Andreas' skyld!

Skrevet

Mannfolk kan ikke gjøre noe riktig, eller hva? Han hadde en one night stand (meget vanlig), reagerte med blandede følelser (meget vanlig), men valgte å stille opp for barnemoren og sitt fremtidige barn (ikke fullt så vanlig). Nå har han tilfeldigvis funnet ei dame han vil være sammen med og gjør det beste ut av situasjonen.

Jeg ser ikke problemet her. Andreas er en skikkelig god gutt og jeg har ingen tvil om at han vil bli en veldig flink pappa.

Skrevet

Og før noen spør; nei, jeg baserer ikke dette på Jakten på kjærligheten, men kjenner Andreas fra way back when.

09:46

Skrevet

Løsunge ?? Herregud, skjerp dere!! Må da være måte på for en skittkasting om en annens privatliv...

Dersom han var singel, kan han vel ha hatt sex med hvem han vil og når han vil og hvor han vil... hjelpes!!

Ok, så resulterte et onenightstand i en graviditet.. det er vel dessverre slikt som skjer med jevne mellomrom.

Det betyr IKKE at ikke barnet blir elsket!! Og dette vet helt sikkert kjæresten hans om!

Og her inne florerer det jo av kvinnfolk som har seg både her og der, har menn som er fullstendig deadbeats (som dere selv har valgt) og for ikke å snakke om hele gjengen som ikke engang VET hvem som er far til barnet de venter/har!!

Barnslige, sladrende idioter, det er DET dere er!!

Skrevet

Når det dukker opp en i omlag samme kategori som Jonas Bergstrøm, må vi da få lov å kommentere det...

Og det er mange forskjellige folk her inne, alle har ikke tatt DNA-tester på diverse mulige fedre!

Skrevet

Han er jo tydeligvis over gjennomsnittet interessert i odelsjenter, ihvertfall, hehe.

Skrevet

Jeg venter barn med Magnus Valen Sendstad, hadde oss litt på låven på gården hans i sommer, men foreløpig er magen ganske flat så jeg velger og ikke gå til seg og hør riktig enda og i tilfelle eksen Camilla blir sjalu over at hun ikke fikk barn med Magnus!

Skrevet

WHAT?? Du var da veldig gjennomtenkt...

Bergstrøm var faktisk forlovet med en prinsesse da han ble avslørt. Vil si at de historiene har null likhet.

Og ble det sagt at ALLE her inne tvilte på farskapet?? Lær deg å lese, og fei først for egen dør!!

Skrevet

Uff ingen lett situasjon! Men flott at han stiller opp, det viser at han står for det han gjør.

Skrevet

Tror Andreas er en real kar jeg!!

En annen sak er det at barnets mor er ung og nå skal ha barn nr.3, hun burde kanskje kunne ha lært litt om prevensjon...

(sier ikke at A ikke har ansvar her nei!)

Skrevet

Herregud, så jalla!

Tipper hun Ingrid er superglad for at hun valgte å stå fram med denne fyren...

Og denne barnemoren da, med 3 barn i en alder av 22... Lurer på hvor mange fedre...

Skrevet

Trodde han var en ålreit kar jeg, fikk det inntrykket på TV. Men herregud, hvordan får en jente på 20 barn nr 3????

Kan ha forståelse for at det skjer èn gang, og at man enten tar abort eller tar ansvar for barnet. Men nr 2 og 3???? Med ihvertfall 2 forskjellige fedre eller er det 3?

Hun bonden fra Geilo burde løøøøøpe for her lukter det bare en masse problemer! Skikkelig white thrash opplegg!

Nei, han har rota det skikkelig til! Og attpåtil står de fram i Se og Hør med denne flaue saken!

Skrevet

Når det gjelder å stå fram i Se og Hør, så har de sikkert fått valget om å stå fram selv mot litt betaling, eller at de trykker det likevel....

Skrevet

Hehe får vel ny gratis barnevogn fra se og hør!! Og hun som venter barn med Andreas kan vel se til og bringe inn noen kroner i barnebidrag, for ifølge skattelistene fra i fjor så var det ikke store lønna hun kunne ha mottatt! Regner med hun lever på Nav og barnefedrene!

Skrevet

Han lever vel opp til sitt nye navn - JAKTEN- Andreas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...