Gå til innhold

huff...bekymra, redd..... alt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 5+4 idag..

har vært veldi bekymra for denne graviditeten, for sist gang hadde jeg blighted ovum.... fantes ikke no foster, mens kroppen fortsatt jobbet og trodde den var gravid..

lå i senga til morgen idag, hadde mens murringer som vanlig, men så fikk jeg vondt i magen, (det viste seg å bare være diare)

men så ser jeg i trusa, 2-3 dråper blod, men ikke rent, rødt, friskt blod..

mer som 3 dråper, som hadde blitt blandet med vann.....

vanskelig å forklare men jeg er sykt redd....

vet jo at mens murringer er vanlig, og det har jeg jo uansett.. men de 2 dråpene..huff... det var som sagt ikke helt rødt blod.

er så grusomt redd..skal på ul på mandag, men det føles som en evighet til:(

jeg tenker jo hele tiden at jeg ikke får se noe foster, pga sist gang, og nå skjer dette!!

kan det være no farlig? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja. Hadde en pitteliten blødning en morgen jeg sto opp i uke 6. Jeg brydde meg ikke da, og fikk spørsmål om det på UL i uke 18. Hun sa det var helt normalt, husker ikke hva hun sa var grunnen men.. Hvis det ikke blir noe mer tror jeg du kan bero:)

Skrevet

håper det er i orden altså...dritredd.... :( :(

Skrevet

Huff, så ekkelt for deg:(

Jeg kan jo bare snakke for mine egne erfaringer, men kan i alle fall fortelle deg at jeg har hatt flere MA/SA i forskjellige varianter, og har ikke opplevd den type "blødning" du beskriver. Men i mine friske svangerskap har jeg opplevd det slik flere ganger. Vet ikke om det er noen trøst. Det er voldsomme hormonforandringer på gang, og det er veldig vanlig at det resulterer i små blødninger. Er du litt syk i tillegg så er det sikkert bare derfor.

Lykke til:)

Skrevet

det er en trøst :)

sist gang det gikk dårli, så var det jo ikke NOE tegn på at det var dårli.

men i mitt første svangerskap (som gikk bra), blødde jeg friskt blod i uke 9, så burde jo tenke positivt,

men alle positive tanker forsvant etter siste opplevelse....

dette er jo ikke no friskt, rent blod... bare... skimting av noe rødt..

er heller ikke syk, så kan ikke skylde på det :(

Skrevet

09.27 her.

Mente ikke å antyde at du er syk, tenkte på det med at du har diarè, at kroppen kanskje er litt i "ulage".

Det er forresten vanlig å være dårlig i magen når man er gravid:)

Skrevet

vet at du ikke antydet det, kanskje jeg skrev det litt feil, jeg bare svarte, med at jeg er ikke syk, sukk...hehe

ja kan hende det er noe slik. løper iallfall på do all the time... skikkelig running trough:P :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...