Gå til innhold

Meg og sambo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvor jeg skal starte...er så mye...

Men kan begyne litt smått..er samboer med en på 34,selv er jeg 23.Vi har et barn i sammen.

Han jobber veldig mye borte,og jeg er stort sett alene til enhver tid..Men når han er hjemme "gjemmer" han seg bak pcén.Han er totalt avhengig av et internettspill.Selv om han er hjemme,føler jeg han ikke er her,for han sitter kun ved den dataen.(om han ikke er ute)

-hans unskyldning er at "han må koble av nå,for han har jobbet så masse".

(dette sier han alltid når jeg spør om han MÅ sitte ved den dataen.)

Ellers prøver jeg å snakke med han...om ting som er viktig for meg,men han er så likegyldig.Sitter bare med hue inn i dataen og ser så vidt bort på meg.ja,nei ok er svarene jeg får....prøver å si og hinte til at vi kan sette oss i sofaen å snakke...-nei han vil ikke snakke nå...

Det er ikke første gangen han ror seg bort fra samtaler...han finner alle slags unskyldninger for å ikke å snakke...

Han blir så fort sur også...irritabel.

vet snart ikke hva jeg skal gjør,for jeg orker ikke å ha et sånn forhold...

sa til han at jeg ville ha en mann som brydde seg osv...det var han også likegyldig til...ok ok ok...

sikkert myyyye rot i dette innlegget,men jeg må bare få det ut en plass...

noen råd til meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

be han ut på middag, få en barnevakt, prat om ting da.. da kan han ikke ungå d:)

Skrevet

Har også en mann som spiller ekstremt mye på fritiden, og sitter ved dataen mye.. Virker som at han bryr seg mer om meg de gangene jeg har pratet med ham på msn hvis vi har vært hver for oss. Han hører aldri etter hva jeg sier, med mindre jeg har sagt det to ganger.

Til slutt ble jeg så lei at jeg begynte å spille det samme spillet som ham.

Nå bruker vi å spille playstation i lag, istedenfor at jeg sitter irritert og venter på å få se på tv :P

Skrevet

Min sambo var også sånn. Sitter han for lenge eller for sent om natta skrur jeg bare av pc´n hans, og sier at jeg ikke gidder spillingen hans akkurat nå. Han blir selvsagt sur der og da, men sier han skjønner at han spiller for mye. Andre ting MÅ komme først. Og vi har ikke barn ennå, men når lille kommer blir det enda mer å snake om.

Sett krav!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...