LillL Skrevet 20. august 2010 #1 Skrevet 20. august 2010 Er det noen som vet om det finnes noen fine slike eske, og hvorr? Kanskje litt stilige7moderne? Svigermor ønsker seg dette til bursdagen sin om en stund, men jeg har ikke funnet noen fine! Vil ikke ha sånn i tre som er rosemalt
Gjest irismor Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Black Design, Jernia, Tilbords, Glassmagasinet.
Candy girrrl Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Vi har en som ser ut som en gammel brun stor vinbok. Litt sånn antikvarisk stil. Er det interessant og du bor i min by skal jeg med glede gi den bort. Den er ikke brukt, bare i veien. Et av de mange bomkjøpene til min mann ;-)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Vi har den fra black design.
Berta_78 Skrevet 20. august 2010 #6 Skrevet 20. august 2010 Ville heller kjøpt en fin karaffel! Hvis man bare skal ha et glass, kan jo boksen ligge i skapet eller kjøleskapet, og hvis man skal servere den, er det uansett ganske sannsynlig at det går med en karaffel.. Myyyyye finere!
3stk Skrevet 20. august 2010 #7 Skrevet 20. august 2010 http://www.sandnesgarn.no/StortBilde.aspx?bildeId=204491&mElement=hGarn&stortBildeSti=stortBilde&bildeStiType=hefter .Er ikke eske ,men de er kjempetøffe til pappvin
Seven Skrevet 20. august 2010 #8 Skrevet 20. august 2010 Sjekk nettpynt.no Har en tøff en fra House Doctor!!
LillL Skrevet 29. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2010 Takk for svar! Jeg endte opp med å kjøpe noe helt annet! http://www.skagen-shop.dk/shop/fiduz-dispenser-krom-774p.html Denne syns jeg var ganske fin, men dyr.... kanskje de kan få den til jul fra alle barna! den strikkede høna var jo veldig morsom da! hehe og boksen fra House Doctor var også fin!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå