Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 at f.eks alt er forhåndsbestemt i livet vårt? at det er meningen vi blir gravide når vi blir det osv..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Nei, det tror jeg ikke. Tror det var helt tilfeldig at naboen skulle få et englebarn. Tror ikke det var forhåndsbestemt, men en rekke uheldige og tilfeldige hendelser gjorde det sånn. Liver er urettferdig og tilfeldig,
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Nei, det tror jeg ikke. Likevel tror jeg på en gud som har skapt allt og hvor alt harsin misjon. Ettersom vi er mennesker og ikke guder tror jeg ikke vi kan forstå hvordan denne guden har planlakt det. Det er derfor ikke nødvendig å bekymre seg for.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Ja, jeg tror det er en mening med alt, og at de store ting i livet er forutbestemt, men små ubetydelige ting, som hva vi har på skiva til frokost er der vi har reell valgfrihet.
Gjest Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Nei, overhodet ikke. Etter å ha tilbrakt så langt et år på sykehus med jentungen, og sett henne og andre veldig, veldig syke barn, så har jeg mistet all tro på at det finnes en mening med alt. Ikke det at jeg trodde det før, men nå vet jeg sikkert at det ikke er det. Ingen barn skulle behøve å være syke, og ingen foreldre skulle behøve å se barna sine syke. Finnes ingen mening i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå