Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Planene mine for helgen er å være med familien hele tiden, gjøre masse kos sammen:)!! Vi har nemlig ingen konkrete planer, vil se været ann. Er det fint så vil vi gå på en lang landtur, er det stygt lurer vi på å bowle, sjekke ut ett stevne, gå me eldste mann å se karate kid.
Lene~mor til tre Skrevet 20. august 2010 #2 Skrevet 20. august 2010 Ingen spesielle planer da vi begge skal jobbe i helgen
Ranveig R Skrevet 20. august 2010 #3 Skrevet 20. august 2010 Mannen min skal jobbe i morgon (8.30 - 15) og eg skal jobbe søndag (16 - midnatt). I morgon på dagtid får vi besøk av broren og nevøen min på besøk. Om véret blir litt bedre enn det er no kjem vi sikkert til å vere ute i hagen og plukke bær, sutle med hageslangen/leike i plaskebassenget. Kanskje vi tar heimelaga pizza eller ev. ostesmørbrød til middag/kvelds. Søndag på dagtid drar vi sikkert bort i barnehagen og låner leikeplassen på dagtid om det er ok vér. Viss ikkje blir vi inne og bakar bollar tenkte eg )
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. august 2010 #4 Skrevet 21. august 2010 Idag har jeg levert barna til bf siden det er hans helg. Jeg har kjærestebesøk og vi har handla litt og gjort noen ærender. Imorgen skal vi i bryllupsfest og på søndag reiser han fra meg igjen. Da skal nok jeg sove en del, og gjøre litt rent + skifte på sengene før barna kommer hjem igjen. Mandag er ferien slutt og barna skal i bhg igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå