Gå til innhold

Hvordan tolke Mitt forbruk-Telenor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat annskaffet et Telenor Kort&Kontant til eldste jenta. Det kom med et tilbud der man får 100 gratis sms i mnd i 5 mnd. Når jeg logger inn på Min side på tlf nr hennes så kommer det opp i Mitt forbuk at hun har sendt 24 sms og at beløpet for disse er kr 16,56. Burde ikke beløpet være kr 0 helt til hun sendte sms nr 101??

Med ringetid og mms i tilleg blir hennes sum kr 30,94. Kontantkortet skulle ha kr 50 i ringetid fra starten av, nå står kontantsaldoen i kr 12,11... Dette skjønte jeg ikke noe av. Noen som vet hvordan dette funker?

Noe annet rart er at det i Mitt forbuk også står listet 1 stk mottak i norden, med en dato som er FØR mobilnr ble aktivt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt (Noen Telenorkunder her i dag da tro?...).

Skrevet

Du må ringe til telenor og snakke med dem. Forstår meg ikke lenger på disse mobiloperatørene, netcom er det også bare tull med..

Om det følger med 100 gratis sms så skal ikke hun betale noen ting for og sende sms...før hun har sendt over 100 sms.

Skrevet

Akkurat som om de prøver og suge ut penger av folk ulovelig og håper folk ikke merker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...