Gå til innhold

Vil ikke sove i sprinkelsenga!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 9mnd har vært litt vanskelig på natten, tiltross for at hun får mye kos og pupp, så nekter hun å bli lagt ned i sprinkelsenga igjen etter at hun har våknet på natten. Tror jeg har prøvd alt, mye/lite kos/snakk, sitte vedsiden av henne osv.

Går helt fint å legge henne der på kvelden, men på natten når hun våkner så nekter hun å legge seg ned i den igjen. Så "løsningen" her i huset har vært å ha vogna inne på soverommet å legge henne der etterpå, for så å vugge henne litt til ro igjen før hun sovner.

Men nå har hun begynt å nekte å legge seg i sprinkelsenga i det hele tatt. Så i kveld gav jeg til slutt opp, å la henne over i vogna, å snuppa sovnet med det samme!!

Hvordan kan jeg venne henne av med dette?? Blir utrolig fullt inne på rommet med både vogn og sprinkelsenga.

Utrolig lytt her vi bor, å jeg vet at vi vekker/forstyrrer naboene når hun skriker midt på natta, så blir litt ekstra stressa av det :/

Noen med tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mye kos og pupp er det ikke rart hun ikke vil sove =0)

Viktig være litt streng vise natta skal det soves det fungerte her =0) lykke til

Skrevet

Enkelte netter så har jeg bare tatt henne opp uten å kose/puppe/snakke til henne, å så legge henne ned i vogna. Å da sovner hun også med det samme. Men gjør jeg det samme å bare legger henne ned i sengen igjen, så blir det hyl og skrik! Blir litt gal, siden storebror sov hele natten fra han var 4uker, så er nok litt bortskjemt der :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...