Sistah*G07*J09* Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Snuppa på 9mnd har vært litt vanskelig på natten, tiltross for at hun får mye kos og pupp, så nekter hun å bli lagt ned i sprinkelsenga igjen etter at hun har våknet på natten. Tror jeg har prøvd alt, mye/lite kos/snakk, sitte vedsiden av henne osv. Går helt fint å legge henne der på kvelden, men på natten når hun våkner så nekter hun å legge seg ned i den igjen. Så "løsningen" her i huset har vært å ha vogna inne på soverommet å legge henne der etterpå, for så å vugge henne litt til ro igjen før hun sovner. Men nå har hun begynt å nekte å legge seg i sprinkelsenga i det hele tatt. Så i kveld gav jeg til slutt opp, å la henne over i vogna, å snuppa sovnet med det samme!! Hvordan kan jeg venne henne av med dette?? Blir utrolig fullt inne på rommet med både vogn og sprinkelsenga. Utrolig lytt her vi bor, å jeg vet at vi vekker/forstyrrer naboene når hun skriker midt på natta, så blir litt ekstra stressa av det :/ Noen med tips??
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 For mye kos og pupp er det ikke rart hun ikke vil sove =0) Viktig være litt streng vise natta skal det soves det fungerte her =0) lykke til
Sistah*G07*J09* Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2010 Enkelte netter så har jeg bare tatt henne opp uten å kose/puppe/snakke til henne, å så legge henne ned i vogna. Å da sovner hun også med det samme. Men gjør jeg det samme å bare legger henne ned i sengen igjen, så blir det hyl og skrik! Blir litt gal, siden storebror sov hele natten fra han var 4uker, så er nok litt bortskjemt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå