Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Hva i alle dager har egentlig en baby på seg om vinteren? Rimelig fersk baby altså... Tenker at den kan jo ikke godt ha vinterdress inne i posen sin når den er så liten? Ulldress da eller? Og hva når den skal flyttes rundt i et bilsete? Pakke inn i pledd? Eller bruker nyfødte babyer også vinterdress? Mye man må lure på når en ikke har vært igjennom dette før gitt...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Jeg hadde nyfødt baby i fjor vinter. Da brukte jeg ullundertøy og en tynn ulldress inni dunposen, votter, lue og ekstra sokker. God og varm. Disse posene er kjempe varme. Flyttes i bilstol, dvs. fra hus inn i bil, fra bil inn i butikk etc? Hadde på det samme, men la et ullpledd over. Finnes jo sånne dunposer til bil, men man trenger jo ikke det inne i bilen...det er jo alt for varmt og det er jo bare snakk om få minutter å flytte seg i bilstol.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 På det kaldeste hadde jeg vinterdress i vinterposen med begge, kan åpne vinterposen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå