Ranveig R Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Får skunde meg her før det plutseleg er veke 34 ;o) Her har det vore så som så, har gått nokre småturar men ikkje hatt nokon voldsom trening. Har vore brukbart flink med maten, ikkje fullt så flink med snop. Slankestart: 109,8 Forrige veke: 100,7 I dag: 100,6 Altså ned 100g. Men ned er ned, skal ikkje klage på det ) Korleis har det gått med dåke andre? Kor mange er det som heng på enno?
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Jeg er med!! Mine mål kommer jeg tilbake med i morgen: Helt riktig Ranveig, ned er ned, har gått en del turer. Jeg blir flinkere og flinkere å lage meg sunne og gode måltider og kjenner formen stiger. Veldig bra nedgang på deg Ranveig, over 9 kg ned jo,, det er jo kjempebra!!!
Ranveig R Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2010 Ja, når eg synes det går litt treigt kan eg berre sjå på talet frå tidlegare i år, og så blir eg ganske fornøgd likevel. Gleder meg til å komme i gang med trening. Skulle trene no når lille har begynt i bhg og eg brukte heile første barnefri dagen til å shoppe med mi 89 år gamle mormor. Men eg tenker at 5 timar trasking på eit handlesenter er bra trim det og..? Har du gode tips til sunne og gode måltid? Kjenner eg er middagslei, og det er ganske rart for eg har *aldri* dårleg matlyst...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Jeg gikk jo da opp 100 gram denne uken, blir vel nesten det samme som å stå stille. Surt men må bare stå på videre!! Har begynt å trimmet mer og mer og det er herlig. Sunne middager (jeg har tro på at vanlige middager er det som er det beste i lengden).: 1. fiskekaker i brun saus, poteter, mye wokka grønnsaker. 2.fiskeboller/pudding i hvit saus ----------------"------------------- 3. laks med godt tilbehør, mye grønnsaker 4. karbonade deig med ris og grønnsaker 5. røkt torsk 6. kylling fileter på varierte måter 7. chilli con carne, mer til kos da.. men det må vi ha innimellom.. 8. kylling faijtas, slager her på lørdag kvelden i stedet for taco 9. fiskegrateng 10.kjøttkaker 11.koteletter 12.stek prøver alltid å ha mye mye grønnsaker til, mye av fisk og rent kjøtt og kylling filet, en potet. drikker alltid vann til middagen. prøver å variere grønnsaker også, wokka, ovnstekte, dampete, kokte og rå.. kom med tips du også er du snill, trenger stadig nye
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 oi pila sto rett over lagre så kom jeg borti knappen.. hehe.. ... trenger stadig nye oppskrifter og ideer. Jeg tar alltid slike gratis kataloger på butikker med middagstips, oppskrifter, og litt sånn annet. Får mange tips der selv om jeg sjelden prøver meg på en ny oppskrift. Men målet mitt er å stadig prøve nye oppskrifter:)))
Ranveig R Skrevet 20. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2010 Takk for tips! Her er nokre av våre gjengangare: * Fiskeburgere med salat (ungane har plutseleg funne ut at dei likar fiskekaker! )) * Ovnsbakt laks med fullkornstagliatelle + pesto, wok'a eller oppskjærte, rå grønsaker * Minestronesuppe (suppeblanding frå Rema 1000, kvite bønner, grønsaksbuljong, vatn, salt/pepper, hakka persille, parmesandryss) med ferskt brød * Ovnsbakte rotgrønsaker (gulrot, potet, sellerirot, rettich, søtpotet) med svinestrimlar
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. august 2010 #7 Skrevet 21. august 2010 Jeg må vel innrømme at jeg har hatt litt ferie, eller vært litt slapp med slankeopplegget de siste 2-3 ukene. Jeg har hatt og vært på kjærestebesøk og det blir ikke helt det samme. Får ikke veid meg når jeg ikke er hjemme og det blir ikke alltid like sunne middager på de samme fastet tidene. Det har blitt noen få utskjeielser, så på mandag når barna begynner i bhg etter ferien, blir det oppstart igjen med opplegget jeg gikk på. Skal veie meg også en dag, og komme tilbake med hva den sa =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå