Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 med max som første fornavn, er det er navn som passer bak? synes max blir litt kort..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Hehehe. Du kan jo bruke hele navnet, Maximilian. Max er jo kun en forkortelse. Jeg synes dobbeltnavn er gruuuuuuuuuusome uansett.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #10 Skrevet 19. august 2010 Har egentlig falt litt for max. men ikke maxmillian, mente det her som et særiøst spørsmål, det er jo tross alt vårt barn som eventuelt ska hete det, ikke deres;)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #13 Skrevet 19. august 2010 her var det mye særiøst som kom opp? Tenker vi finner noe sjøl jeg så kan dere med deres morsomheter finne noe aent å tenke på..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #14 Skrevet 19. august 2010 Synes Max er kult jeg! Ikke så harrypretensiøst som Maximilian. Men hvorfor skal du ha noe mer? Er ikke det bra nok i seg selv? Max Leon Max Ruben Max Eliot For eksempel? Max Eliot klang igrunnen ikke så verst... Eller kjør en dobbel-M som i Max-Marius, alt er mulig
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #17 Skrevet 19. august 2010 Max Ruben og Max Andrè- HERREGUD!!! For guds skyld ikke finn på å døpe et barn det!!! Grusomste navneforslagene jeg har hørt på leeeeenge!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #18 Skrevet 19. august 2010 Beklager, blir litt useriøs av å være for mye her inne... Max Tobias Max Leander Max Lucas Max Emil Max Oliver Max William Max Philip Max Nicolai Max Teodor Max Johan Max Erlend
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #19 Skrevet 19. august 2010 Hvorfor sier man egentlig "å døpe" barn for et navn? det lyder jo helt merkelig. enten gi barnet et navn, eller å kalle barnet ved et navn må jo være riktigere...?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #20 Skrevet 19. august 2010 Takk for hjelp til dere siste her;) Syns Max er fint, og passer med navnet vi har på jentungen:) grunnen til jeg spurte om hjelp var at jeg syns Max blei litt kort, men når jeg ser forslaga deres var det ikke noe som falt spessielt i smak.. ikke for å være stygg på noen måte. Klarte jo ikke finne noe vi synes passa sammen sjøl heller. Mulig det blir bare max, eller noe helt aent;p Har god tid fortsatt til å bestemme et navn. Men guttenavn er VANSKELIG! Fælt å si det men er ingen navn som skiller seg ut for min del, syns ikke det er noen navn som er "bra" nok for meg. Missforstå meg rett, mange navn som er veldig fine, men som ikke passer vårs... Igjen takk for hjelp til dere siste her;) HI
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #22 Skrevet 19. august 2010 Max er et knalltøft navn som bare blir bedre og bedre ettersom gutten gror inn i det. Og ja vi har selvfølgelig en Max......med et dobbeltnavn som jeg ikke vil røpe siden så få heter det.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #23 Skrevet 19. august 2010 Helt enig! Har masse fine jentenavn, men nå ble det ikke det vi må finne da. har et navn nå som begynner å klinge OK, men er likosm ikke 100% sånn som det var med jentenavnet. Holder ellers en Knapp på Max Elliot! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #24 Skrevet 19. august 2010 Vi har også en Max Elsker navnet også passer det supert til lillebror som heter axel Syntes korte navn er supre
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #25 Skrevet 19. august 2010 Max Alexander Max Nathaniel Max Julian Max Emilio Max Benedict Max Barclay Max Louis Max Even Max Laurents Max Levi Max Liam Max Ludvik Max Matheo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå