Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på første kontroll, 11 uker på vei. Jeg har sliti med bekken siden forrige svangerskap for to år siden og har i dag store smerter + prolapser i ryggen. Vanskelig å holde ut i min fysiske daglige jobb. Jeg spurte om mulighet for gradert sykemelding, for kanskje litt kortere arb. dager, men svaret til legen var nei og at jeg bare hadde godt av å bevege kroppen:/ utrolig frekt spør du meg.. jeg veier 47 kg og snart tre mnd på vei... høres jo nesten ut som jeg har et vektproblem i følge han. Håpløst:( Hva gjør man??!1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han snakket nok ikke om vekten din, men at bevegelse kunne være bra for kroppen din.

Skrevet

Han har i hvertfall aldri gått gravid før! Dustelege..

Jeg er bare i uke 4, og har allerede store soveproblem, og kvalm! Visst det fortsetter sånn må jeg redusere 100 % stillingen min uten tvil...

Håper jeg slipper!

Skrevet

Du kan jo tenke på å skifte lege evt. gå til jordmor. Han tenkte helt sikkert ikke på vekten din, men at bevelgelse er bra for kroppen. Men så er jo ikke det alltid like lett å få til med bekken og rygg plager. Håper du får hjelp snart

Skrevet

Jeg ville byttet lege. Ikke nødvendigvis bare fordi man er uenig i avgjørelsen hans, men fordi det er viktig at du har en lege du er komfortabel med.

Jeg ble sykemeldt ene og alene pga. kvalme, slapphet og høyt blodtrykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...