☆Monkey Business☆ Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Vi vurdere å skaffe oss katt, men hvor skal den være på dagtid når vi er på jobb? hehe
Monajenten Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Hjemme, men dere bør kanskje klare å få ordnet noen uker uten for mye alenetid for den:-)
kitty litter Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Katten vår er enten inne og sover eller så er han ute. Da spesielt på sommeren er han mye ute. Mens på vinteren er han mye inne. Pass på å ha kasse slik at han får gjort fra seg når han er inne...
Gjest Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Katter er ikke som hunder, de er mye mer selvstendig. Vurder katteluke, så kan katten gå ut og inn som den vil. Men husk at katter lever lange liv, de kan fint bli 15-18 år... Tenk godt over dette først. :-) Ellers ønsker jeg dere lykke til, katter er nydelige skapninger.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Her er pus ute hele året utenom kanskje et par ekstremdager,da er han inne med tilgang til kattedoen sin. Har et "kattehus" til han ute så han har mulighet til å komme seg under tak hvis han vil. Han har masse pels så elsker å være ute, selv i vinter med minus 16 stod han å trippa og ville ut rett etter å ha slukt maten sin:)
Salat Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Katten vår er inne på dagtid stort sett. Hun er litt fersk i uteverden, så foreløpig holder hun seg i hagen. Når hun blir tryggere legger vi et teppe under tak så hun har ly for regn om hun er ute når vi er borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå