Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Hei jeg skal i bryllet i morgen og lurer på hvor mye morsmelk jeg skal ta opp fra frysern. Svigermor skal passe den lille. Vi blir å ha babyen med oss i bryllet helt til det kveldstellet som jeg tar rundt 8 tiden om kvelden. Da farer jeg hjem legger den lille. Hun får pupp som vanlig og når hun har sovent reiser jeg tilbake i bryllet og blir der til 2-3 på natta. Hun vil nok trenge 1 kanskje 2 mål med melk på flaska. Har en god del morsmelk frøssen i frysen. Hvor mye trur dere at hun trenger.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Hvor mye veier hun? Vil jo tippe at hun drikker 150-200ml av mm. Rett å slett fordi at det er så lett, og man aner jo ikke hvor mye det kommer av puppen.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Var på 3 mnd kontroll på mandag var 5980 g. Jeg spør bare for det må være nok melk til henne når mamma er på fest (i bryllep). Har sett i rrysseren har 200ml morsmelk må kanskje kjøpe en pakke morsmelkerstatting. Hvilke merke da vi har jo nan, collet og små folk.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Om du velger å kjøpe mme, så betyr egentlig ikke merket noe ting, for man vet jo ikke om barnet reagerer før man har prøvd. Jeg valgte selv nan i begynnelsen, for jeg syns ikke det var såå skremmende å lage det, de andre virket så avanserte.. Men man kommer fort inni det om man skal gi mme på dagsbasis. Om du bare skal ha mme i tilfelle for en kveld, så ville jeg kjøpt nan eller småfolk sin ferdigblandet. Da trenger bare barnepasseren å varme det i mikro eller vannbad.. Står en grei forklaring på pakken. Så slipper du å kjøpe en hel pakke.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #6 Skrevet 19. august 2010 Okei det høres greit ut. Skal se på rema imorgen om dem har ferdigblandet mme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå