Gå til innhold

hvilken facebook statuser bruker dere og skrive?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Nå går jeg og dusjer

* Dævven så rennaræv jeg har i kveld- brukte en hel dassrull gitt

Skrevet

Ingenting. Folk lager bare fine julekortillusjoner likevel. Tøys.

Skrevet

* Faen, jeg er sjuk igjen :(

* Fiskeboller, poteter, gulrøtter, hvit saus m karry til middag i dag :)

Skrevet

Stort sett bare fjas. Som:

 

"drikker lett-øl fra sprukkent festivalkrus med støvler og solbriller på til lyden av Popsalongen. Hjemme-Øya er også stas!"

 

" har hvite joggesko og ser ut som "Run Forrest, Run!"

 

" glemmer at hun bor i glasshus når hun sprader ut i stua i bare netto`n for å oppdage at naboene har "se så fine blomster vi har plantet"-sammenkomst rett utenfor...."

 

Og sånn går nu dagan på Fjesbokji;)

 

 

 

Skrevet

Det varierer. Pleier ikke å skrive hva jeg har hatt til middag, at jeg ser på tv , osv. For øyeblikket er statusen min et av favorittsitatene fra Homer Simpson :

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive?

Skrevet

Ihvertfall ikke lange dagboklignende avhandlinger om hva jeg gjorde når og med hvem jeg gjorde det og hva jeg skal spise etterpå, og når jeg skal støvsuge i morgen og spise til kveldsmat neste uke og når jeg skal trene, har trent, hvor mye og hvor hardt jeg har trent. Guud spar meg for slikt sosialpornografisk skryt på glanset papir.

Skrevet

Nå for tiden er det mest om barnet mitt, siden det er det livet mitt dreier seg om, for det meste.

Prøver å ha en humoristisk vri på det, så det ikke blir altfor lamt;)

Skrevet

...humoristisk er viktig...for virkelig...folk bryr seg ikke! De vil ofte helst slippe.

Skrevet

Hahahaha. Morsomme statuser, Vinterflickan. Elsker folk som kan skrive ordentlige statuser.

 

Selv har jeg nå :

 

*ææææææh...kjører enkel stil i dag. Pølse, frossengrønnsaker og potetmos :) Barnevernet får bare komme ;)*

 

Hadde :

 

*Helt nydelig å fiske opp bilnøklene fra do! Skjønte det var noe når jeg hørte: "Hade bilen, lille venn" etterfulgt av -plopp-!*

 

 

Skrevet

-Jøss, har bare idioter på vennelista mi...

- "navn" sjekk buksa di, du har gått med megastor kameltå hele dagen.

-drømte at jobben brant ned med alle inne...o´lykke....

 

 

Skjønner ikke hvorfor det er så få som aksepterer venneforespørsler fra meg...hmmm...noe å tenke på...:-P

he he...neida, skriver ikke så ofte....bare hvis det er noe spesielt.

Skrevet

Hva slags facebokstatuser pleier dere å skrive, heter det..

Skrevet

" Etter bare to dager i barnehagen har både jeg og babyen blitt forkjølet! Det blir et herlig år, det her :)¨¨¨¨¨¨¨¨'

\\\\\\\\\\\\\\¨'

æÅ^åååååå¨å+\+ "

 

(babyen gikk amok på tastaturet, derfor kom det så mye rart med)

 

" (navnet mitt) og (navnet til søstera mi) kjeder oss ihjel uten tv!! "

 

" Strykemerke klærne til babyen, så vi er klar for barnehagestart på mandag :) "

 

Sånne type ting. Får alltid masse respons, selv om jeg egentlig ikke skriver noe særlig interessant.

Skrevet

Aaaaaahhh, deilig sex i natt. Både forfra og bakfra. Hmmm. Jeg stinker ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...