BlåBlå Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Det ene barnet mitt fikk vannkopper sist helg. Han har ikke hatt det så veldig kraftig, og nå har de sluttet å klø, og er "tørre" han hadde ingen sånne store med væske i, kun bittesmå røde. Leser på nettet at når de er tørket ut, er det ok å sende dem i skole og bhg igjen. Tenkte å gjøre det i morgen. Han har hele veien vært i toppform , ikke noe feber eller noe sånt. Hva tror dere ?
Mor Løvehjerte Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Når det er skorpe på alle vannkoppene, så er man ikke smittefarlig lenger. Men... ta en ekstra titt i morgen før du sender dem avgårde. Det hender nemlig at det plutselig dukker opp en ny vannkopp, og da er man like smittsom igjen.
BlåBlå Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2010 Jepp, skal se over. Satser på det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå