snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 så postivt overraska, at jeg har nesten ikke ord nesten... da vo kom på tirsdag kom hun som har han mest i bhg mot oss da vi kom inn porten hilste å fulgte oss inn å viste oss: hyllen hans, knaggene hans, bleie hyllen, kurven til varme klær å stolen alt som hadde fått navnet hans på navnet han sto på tavlen for om barnet er inne ute eller hjemme. dato mnd år de er født hang på veggen hun bhg tanten underholdt å lekte med han 1 dagen å han var bli å fornøyd. dag to var han alene etter en stund å var der 1,5 time alene å spiste masse mere enn han pleier dag 3 var alene i bhg i 6!! timer å koste seg spiste lekte å sov 2 lurer ikke grenet en eneneste gang :D:D overrasket pga han kun har hatt pass tre ganger 1 gang 3 mnd 4 timer 2 gang 5 mnd 4 timer å en gang 6 mnd ovenatting hos mormor 13 timer alt hadde jo god flott da men bruker ikke pass uten at vi trenger de liksom.. men nå er de jobb etter 5 mnd uten inntekt, å de minker i kassen. å han elsker bhg, gjør de så mye enklere... men mamma var nok de værst for for de ble noen tårer både i bilen på vei hjem, å hjemme alene i så mange timer men å hente en så blid gutt i bhg gjør de mye lettere måtte bare dele vår start er bare så stolt over skatten min
LoveActually Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Så deilig når starten blir såå vellykket :-D
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2010 ja er så takknemlig å glad har grudd meg til dette alt for lenge...
lille sprelle Skrevet 20. august 2010 #4 Skrevet 20. august 2010 Vi har også hatt en strålende start på barnehagelivet! Nå er vår snupp nesten 2,5 år da - så det var ikke med tungt hjerte jeg gjorde det. Hun gleder seg hver dag!
Mayline Skrevet 20. august 2010 #5 Skrevet 20. august 2010 Godt å høre om positive erfaringer.Gruer meg sånn til min gutt skal begynne i barnehage :-)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 20. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2010 jeg tenkte de var kjekt å høre litt gode erfaringer også 2 venninners bhger var like bra, å ungene trives godt. å en venninne som har en liten, som er litt eldre enn de andre. som heller ville være med mamman sin, enn å gå i bhg.. å han er den mest sosiale av disse 4, men den som de ble for skummelt for (noe vi aldrig hadde trodd.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå