Gå til innhold

Gutten min begynte i 1 klasse idag og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da fadderene kom inn og skulle hente med seg 1. klassingene, kom det inn en litt kraftig gutt som svetta og var tydelig sjenert og nervøs.. (han var fadder altså)

Så setter to voksne karer i å flire... De prøvde å holde seg og skjule det. De flira så de ble rød og greide nesten ikke puste...

De begynte da den kraftige gutten kom inn... Kan ikke si sikkert at det var han de flira av, men det er ganske sansynlig siden de begnte når han kom inn, og det dabba av litt etter han gikk. De satt å hviska, og jeg prøvde å få med me hva de sa, for hadde jeg hørt noe om den gutten skulle de jammen meg fått hørt det... Sånt gjør ikke voksne mennesker... Hva fører de videre til sine barn.... Er det rart folk blir mobbet???

Jeg ble sint altså!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei fy faen! Hadde jeg vært der, å sett det så hadde jeg virkelig markert på en eller annen måte hvor ufyselig slik oppførsel er!! Sånt går bare ikke ann!

Skrevet

Det er så fælt!! Forstår ikke hvordan voksne mennesker får seg til å være så ekle.. ikke rart det blir mobbere!

Forøvrig så jeg noe som var hakket verre når vi var i Bø sommarland. En gutt satt baki en bil, på vei inn på parkeringa. Han hadde tydelig en deformert hake som var kjempestor, og umulig å unngå. Han var såpass stor at han var helt klar over det selv, men jeg så på han og tenkte igrunn ikke noe mer over det (jeg ser på alle jeg får øye på, ikke noe uvanlig fra min side)

Foran oss går det en familie, mann og kone med 2 barn. Mannen bråsnur og sier "herregud, sååååååå du det eller???Det er det verste jeg har sett! HErlighet. Han hadde DEN haka!!!"... ungene begynte å spørre, og faren forklarte og viste hvordan denne enorme haka var.

Hva er greia?? Ja, han hadde stor hake. So what? Blir helt matt

Forøvrig, grattis med skolegutt!! :D

Skrevet

Æsj, for noen folk.

De er sikkert mennene til de samme damene som er opptatt av fasade og vellykkethet på utsiden iform av nye, dyre klær på barna.

Det er jo bare synd på sånne folk.

Skrevet

Herlighet, 18.57.. Er helt utrolig hvordan voksne mennesker som skal være forbilder for barna oppfører seg.. Barna tror jo det er helt OK å oppføre seg slik da...

Jeg får vondt i hjertet...

Og tusen takk... ;) Rart å ha skolegutt i hus.. ( Og han blir lært opp til at alle er forskjellig, og mener han at noen er rar, stygg, tjukk osv holder han det for seg selv ;) )

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...