Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Leverte min 4 åring til ny barnehage idag, og når jeg hentet henne gikk vi forbi småbarnsavd. der lå det 4 8-13 mnd babyer/barn og sov i vognene sine, med fleese tepper over, vognene var helt tildekket. Er det virkelig vanlig i barnehager? Har ikke sett det før (eller lagt merke til det) Det kan jo ikke være god luft inne i disse vognene.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 Huff det er det værste jeg ser..... Vil ikke tru at dette er vanlig, men ikkke vet jeg. Håper det ikke er vanlig.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Jobber i bhg og dette er strengt forbudt (ikke lovpålagt, men internt i vår bhg iallefall !!), alle vognene SKAL ha myggnetting !! (både pga av insekt og event. katter) Hadde tatt kontakt med styrer og sagt fra. Event. til skolekontoret i kommunen... da blir det iallefall slutt på det vil jeg tro..
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Hvordan vet du at det lå noen å sov i vognen om åpning var helt tildekt?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Fordi de som jobbet der jaget vekk noen andre barn som lekte rett ved vognene, og ba de være stille for de lå å sov. (hi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå