stabeist Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Noen som har ei god bok å anbefale om det å bli storebror/storesøster? Prøver å finne ei bok som forklarer på et barns nivå hva som skjer i magen til mamma...altså at det bor en baby der og at den vokser:)
flypapir Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 "I magen bor en baby" er veldig artig hvertfall
ungmortil3 Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Ja den boken anbefaler jeg også, like morsom for meg som for sønnen min .
2 boys & now pink Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Vi liker godt "krispin og de tre små grisene" “Krispin og de tre små grisene” har et temaet mange barn vil kjenne seg igjen i. Krispin får nemlig søsken – hele tre stykker! Boken forteller lunt og humoristisk, og fra Krispins ståsted, om sjalusi og om å føle seg urettferdig behandlet. For det er jo urettferdig at bare Krispin får skjenn når han søler, og ikke småsøsknene – ikke sant? http://www.goboken.no/Verktoy/Produkter/GBN/Krispin-og-de-tre-sma-grisene/
ungmortil3 Skrevet 19. august 2010 #5 Skrevet 19. august 2010 Har foresten også sett en bok som heter Livest begynnelse, Uno i mammas mage. Tenker jeg skal kjøpe den .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå