HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 sitter i sofaen med et stort glass smoothe med sugerør i oppå magen. Glasset står helt stødig og velter ikke selv om babyen dulter rundt inni der.. en av svangerskapets små gleder så her sitter jeg å drikker og humrer.. smågal jeg??? ..... nei...
Gjest Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 hehehehe snart skal jeg lage meg en stooor bolle med poppkorn og sette på en romantisk komedie ala bridget jones eller noe sånt, og sette bollen på magen. har liksom alltid sett for meg at det er toppen av graviditet liksom, og virkelig en av fordelene med stor mage vi må virkelig glede oss over de fordelene som finnes.... for det å måtte be om hjelp til å klyppe tånegler er ikke sååå gøy liksom... kos deg med smoothie, hørtes veldig godt ut
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2010 Takk for det Nå fikk jeg jommen lyst på popcorn også.. men det får vente til i kveld mens jeg ser Criminal minds Det med tåneglene høres ut som et kjent problem.. her har jeg nettopp fått ladyshave av min samboer pga at jeg klager over at jeg ikke tør begi meg ut i skogen med barberhøvel.. haha! Kos deg du også!
*Nøtta* Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Haha! så festlig! Og jeg kan meddele at under dagens episode av Hotel Cæsar(jaddaaaa,,,I know- jeg er patetisk ) så humret jeg for meg selv når jeg oppdaget at skålen med Potet Sticks ikke trengte noen støtte,men kunne stå heeelt av seg selv på toppen av fjellet.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2010 Nå fikk jeg lyst på potetsticks ogsåååå! ikke bra det her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå