Gå til innhold

medela steriliseringspose til mikro.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen hjelpe meg med dette?

Jeg leste et innlegg tidligere om at noen hadde kjøpt steriliseringsposer fra medela som kunne puttes i mikroen (til sterilisering av flasker og smukker).

Noen som vet om dette, evt andre merker, og hvor jeg kan kjøpe det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan kjøpes på apoteket, men jeg synes microsterilisator fra f.eks Avent er mye bedre. Kjøpte Medela steriliseringspose først, men kom hjem å oppdaga at den kun kunne brukes 10 ganger (tror jeg det var) før den måtte byttes ut, og da kan det bli dyrt i lengden hvis du skal sterilisere ofte (slik jeg gjorde de første månedene).

Da ville jeg mye heller investert i en microsterilisator til 400-500 kr som du kan bruke så ofte og lenge du vil :)

Skrevet

Jeg bruker steriliseringsposer fra Medela. Ikke alle apotek som har, jeg fant det på et Boots apotek (Linderud senter, hvis du bor i Oslo). Men vil tro at apotek som fører Medela kan bestille.

Posene er ikke så store, så det går 2-3 flasker i dem. Jeg vasker uansett flaskene i oppvaskmaskinen og koker ikke disse lenger, men smokkene til flaskene koker jeg, og de er det plass til mange av:-)

Posene kan brukes 20 ganger og det er fem poser i en pakke.

Skrevet

Boots og Alliance apotek fører Medela. Nettbutikker som har er f.eks www.apotekhjem.no, søk på Medela Quick Clean.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...