min_lille+en spire Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 Kan noen hjelpe meg med dette? Jeg leste et innlegg tidligere om at noen hadde kjøpt steriliseringsposer fra medela som kunne puttes i mikroen (til sterilisering av flasker og smukker). Noen som vet om dette, evt andre merker, og hvor jeg kan kjøpe det?
MillaMed2 Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 De kan kjøpes på apoteket, men jeg synes microsterilisator fra f.eks Avent er mye bedre. Kjøpte Medela steriliseringspose først, men kom hjem å oppdaga at den kun kunne brukes 10 ganger (tror jeg det var) før den måtte byttes ut, og da kan det bli dyrt i lengden hvis du skal sterilisere ofte (slik jeg gjorde de første månedene). Da ville jeg mye heller investert i en microsterilisator til 400-500 kr som du kan bruke så ofte og lenge du vil
n74 Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Jeg bruker steriliseringsposer fra Medela. Ikke alle apotek som har, jeg fant det på et Boots apotek (Linderud senter, hvis du bor i Oslo). Men vil tro at apotek som fører Medela kan bestille. Posene er ikke så store, så det går 2-3 flasker i dem. Jeg vasker uansett flaskene i oppvaskmaskinen og koker ikke disse lenger, men smokkene til flaskene koker jeg, og de er det plass til mange av:-) Posene kan brukes 20 ganger og det er fem poser i en pakke.
blomstre Skrevet 19. august 2010 #4 Skrevet 19. august 2010 Boots og Alliance apotek fører Medela. Nettbutikker som har er f.eks www.apotekhjem.no, søk på Medela Quick Clean.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå