Gå til innhold

Sykkelhjelm til 1-åring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å skulle kjøpe sykkelvogn, og en hjelm til 1-åringen. Fikk da beskje om at det ikke fantes hjelmer som er mindre enn 48cm-52cm. Og siden hjelmen var såpass for stor ble vi ikke anbefalt å kjøpe den. Ble dermed ingen sykkelvogn heller.

Noen som har hjelmer i en mindre str?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overraskende! Jeg ville tatt kontakt med en produsent og spurt om de har tenkt på at man vil ha hjelm til barn i sykkelvogn. Når jeg tenker over det ser jeg ofte folk sette barna i sykkelvogn uten hjelm på....

Skrevet

Sykkelvogn er livsfarlig, selv med hjelm.

Skrevet

hvorfor skal du ha hjelm i sykkelvogna??? hjelm skal beskytte der det er fare for å falle slik at man slår hodet, hvordan skal du få til det inni sykkelvogna???

Skrevet

Tja, neste gang det kommer en idiot i bil som kjører rett inn i sykkelvogna kan det jo være et tankekors at du mener at man ikke skal ha sykkelhjelm i sykkelvogn.

Skrevet

Jeg får alltid litt "vondt i magen" når jeg ser barn i sykkevogn uten hjelm! Selvsagt skal de ha hjelm i den også!

Skrevet

Jeg trodde det var en selvfølge med sykkelhjelm i vogn??

Jeg har ikke brukt hjelm selv på mange år, men siden vi skulle kjøpe sykkelvogn og tuppa skulle ha hjelm, skulle jeg kjøpe meg en og.

Og hvorfor er sykkelvogn farlig??

HI

Skrevet

Har du vært på ulike sportsforretninger? Vi fant en som passet da vår sønn var 9-10 måneder. Han var ikke spesielt stor for alderen, heller litt liten. Tror vi fant den på g-sport...

Skrevet

Vi kjøpte sykkelhjelm til vår 1 åring på Europris av alle steder. Fant en søt liten en som gikk fint an å regulere til å passe til hennes hode. Hun er helt normalt stor.

Skrevet

Jeg har vært innom mx-sport, g-sport, intersport og coop obs. Ingen hadde hjelmer mindre enn 48cm.

Kan se innom europris i morgen da.

Skrevet

Ja, vår 1 åring er vel ca 46 cm om hode om jeg ikke husker feil, og da kan hjelmen reguleres lenger inn. Vår er lyserosa med mørk rosa mønster på, men de har sikkert til gutt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...