Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #1 Skrevet 19. august 2010 To år, og syns av og til at han nesten skriker når han snakker, he he. Hører ikke dårlig, kanskje bare litt ivrig av og til..? Flere?
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #2 Skrevet 19. august 2010 4 åringen her i hus snakker også veldig høyt, og han hører heller ikke dårlig. Prøver å lære han forskjell på inne- og utestemme, men er jaggu ikke lett. Han er sånn i barnehagen også, og de sier det er helt normalt...
Anonym bruker Skrevet 19. august 2010 #3 Skrevet 19. august 2010 Min gutt er også slik, han er 3,5. Er ingen ting i veien med hørsel her heller. Aner ikke hvorfor han gjør det,er enebarn og får over gjennomsnittet med oppmerksomhet :-p er han veldig aktiv gutten din? Min klarer nesten ikke sitte stille,må innrømme jeg har tenkt på hyperaktivitet eller adha til tider..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #4 Skrevet 22. august 2010 Kanskje ikke hyper, men temmelig aktiv til tider ja! Godt det ikke er helt unormalt da!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #5 Skrevet 22. august 2010 Begge mine snakker høyt. Det er ikke så rart. Jeg snakker høyt selv. Veldig praktik når vi er i hver vår etasje eller liknnde. Barrn og voksne som mumler og snakker lavt er mye mer irriterende enn dem som legger litt ekstra trøkk i stemmen.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2010 #6 Skrevet 22. august 2010 Min gutt på 3,5år snakker også veldig høyt. Storebroren han var helt lik, men nå spør storebror om han ikke kan dempe seg litt. Rart hvordan de små forandrer seg. Så jeg tror nok det går over med lillebror også. Her tror jeg 4år er det magiske tallet. Ser at min 3 åring snakker høyt når han skal fortelle eller si noe han selv mener er viktig å få frem. Noe vi ikke må gå glipp av. For når han snakker med legoen eller bilene sine så er stemmen ganske lav. Jeg vil ikke ha gulrøtter - sier han ganske høyt, mens Hvor er pappa? - sier han ganske normalt. Dvs. det er viktigere for han å fortelle meg at han ikke liker gulrøtter, men han venter ikke alltid på svaret om hvor pappa er. Det er ikke alltid like viktig. Han kommer jo hjem fra jobb senere uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå